Katseleeko miehesi muiden naisten perään/muita naisia?
Miltä se sinusta tuntuu? Oletteko puhuneet asiasta? Miten miehesi perustelee muiden naisten "kuolaamista"?
Kommentit (17)
Kyllä katsoo. Ei minua vaivaa, eikä siitä olla keskusteltu. En ajattele sitä "kuolaamisena". Aika normaalia minusta, vaikeaahan se olisi kulkea silmät kiinni. Kaikkihan me ihmisiä vasn ollaan.
Vierailija kirjoitti:
No aivan varmasti katselee, onhan hän terve mies. Mutta se jää katseisiin, joten minulla ei ole mitään sitä vastaan.
Etkö itse muka koe inhottavana sitä, että mies ei esim.kauppareissulla/lenkillä/ulkona ollessa kuuntele mitä sanot kun on niin kiire tuijottaa jotakin naista? Tai treffeillä ravintolassa mies keskittyy tuijottamaan naistarjoilijaa vähän väliä,kaikkia ohikulkevia naisia on pakko vilkaista yms.
En tiedä. En ole ehtinyt seurata hänen katselemisiaan, kun itsekin katselen "maisemia". ;)
Katsoo eikä haittaa minua mitenkään. Katselen itsekin muita miehiä, tämä tuntuu miestäni välillä ärsyttävän, vaikkei sanokaan mitään.
Katsominen ja kuolaaminen on eri asia. Katselee, vaan ei kuolaa.
Jos ei katselisi jotain tosi kaunista naista, olisin huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan varmasti katselee, onhan hän terve mies. Mutta se jää katseisiin, joten minulla ei ole mitään sitä vastaan.
Etkö itse muka koe inhottavana sitä, että mies ei esim.kauppareissulla/lenkillä/ulkona ollessa kuuntele mitä sanot kun on niin kiire tuijottaa jotakin naista? Tai treffeillä ravintolassa mies keskittyy tuijottamaan naistarjoilijaa vähän väliä,kaikkia ohikulkevia naisia on pakko vilkaista yms.
Sulla taitaa olla joku itsetunto vainoharha kriisi
Käatsellaan molemmat vieraita naisia ja puhuaan niistä arvostelevasti jälkeenpäin. Joskus mieheni kiusoittelee minua ja kertoo kiihottuneensä jonkun bebasta tai kuvittelee suutelevansa jonkun rintoja, ja se kiihottaa meitä molempia. Se on outoa, mutta innostun joskus muista naisista ja myös mustasukkaisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Käatsellaan molemmat vieraita naisia ja puhuaan niistä arvostelevasti jälkeenpäin. Joskus mieheni kiusoittelee minua ja kertoo kiihottuneensä jonkun bebasta tai kuvittelee suutelevansa jonkun rintoja, ja se kiihottaa meitä molempia. Se on outoa, mutta innostun joskus muista naisista ja myös mustasukkaisuudesta
Sä oot siis bi.
Mieheni ei ole juntti, joten ei mitenkään jää tuijottamaan tarjoilijoita unohtaen koko muun maailman. Tietenkin näkee, jos joku nainen on kaunis ja saattaa vilkaista. Eihän hän sokea ole. En koe tätä mitenkään uhaksi. Olen hänelle ihanteellisin seksikumppani ja pari. Ja hän tietää tämän.
Ei kadulla, netissä kyllä, mikä sekin on typerää. Mielestäni on junttimaista kuolata naisten perään ihmisten ilmoilla, kun oma vaimo on vieressä. Todella noloa. Turhaan puolustelette.
Kerran joku mies kehui rintojani, kun vaimo ja lapset oli siinä lähietäisyydellä. Kävi sääliksi, miehen puolesta hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole keskittymisestä eiklä tuijottamisesta. Kunhan antaa silmien hetken hiukan hivellä kaunista näkyä.
Ei katsele saati kuolaa jos mä oon mukana. Kokisin sen alentavana. Yksin ollessaan saa katsoa niin paljon kuin sielu sietää:)
Kaikki miehet kattoo. Se on normaalia.
Katsoo. Se on ok.
Myös itse katselen. Myös flirttailu kuuluu normaaliin elämään eli voi vinkata silmää tarjoilijalle.
N37
Tuijottaminen on normaali luolamiesreaktio. Joka sen alkaa kieltämään on pettäjän tiellä!
Jos vaimoni kieltäisi toisten tissien katsomisen niin antaisin kenkää. Kertaakaan en silti ole pettänyt enkä petä, sillä en ole tuo luolamies ja pystyn hallitsemaan haluni.
Jos sinä kiellät halusi - niin pelkäät ettet pysty hallitsemaan itseäsi. Ehkä tämä näkyy jo tupakoitsemisena, suklaan syömisenä, tai jokapäiväisellä teeveen kattomisella... olet siis heikoilla hangilla!
Katsoo ja niin katson minäkin miehiä.
Pitäisikö siltä silmät puhkoa tai sitoa side silmille?! Typerä mustasukkaisuus on merkki erittäin matalasta itsetunnosta.