Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseleeko miehesi muiden naisten perään/muita naisia?

Vierailija
02.08.2017 |

Miltä se sinusta tuntuu? Oletteko puhuneet asiasta? Miten miehesi perustelee muiden naisten "kuolaamista"?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan varmasti katselee, onhan hän terve mies. Mutta se jää katseisiin, joten minulla ei ole mitään sitä vastaan.

Vierailija
2/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsoo. Ei minua vaivaa, eikä siitä olla keskusteltu. En ajattele sitä "kuolaamisena". Aika normaalia minusta, vaikeaahan se olisi kulkea silmät kiinni. Kaikkihan me ihmisiä vasn ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti katselee, onhan hän terve mies. Mutta se jää katseisiin, joten minulla ei ole mitään sitä vastaan.

Etkö itse muka koe inhottavana sitä, että mies ei esim.kauppareissulla/lenkillä/ulkona ollessa kuuntele mitä sanot kun on niin kiire tuijottaa jotakin naista? Tai treffeillä ravintolassa mies keskittyy tuijottamaan naistarjoilijaa vähän väliä,kaikkia ohikulkevia naisia on pakko vilkaista yms.

Vierailija
4/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole ehtinyt seurata hänen katselemisiaan, kun itsekin katselen "maisemia". ;)

Vierailija
5/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo eikä haittaa minua mitenkään. Katselen itsekin muita miehiä, tämä tuntuu miestäni välillä ärsyttävän, vaikkei sanokaan mitään.

Vierailija
6/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsominen ja kuolaaminen on eri asia. Katselee, vaan ei kuolaa.

Jos ei katselisi jotain tosi kaunista naista, olisin huolissani.

Vierailija
7/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse muka koe inhottavana sitä, että mies ei esim.kauppareissulla/lenkillä/ulkona ollessa kuuntele mitä sanot kun on niin kiire tuijottaa jotakin naista? Tai treffeillä ravintolassa mies keskittyy tuijottamaan naistarjoilijaa vähän väliä,kaikkia ohikulkevia naisia on pakko vilkaista yms.

Sulla taitaa olla joku itsetunto vainoharha kriisi

Vierailija
8/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käatsellaan molemmat vieraita naisia ja puhuaan niistä arvostelevasti jälkeenpäin. Joskus mieheni kiusoittelee minua ja kertoo kiihottuneensä jonkun bebasta tai kuvittelee suutelevansa jonkun rintoja, ja se kiihottaa meitä molempia. Se on outoa, mutta innostun joskus muista naisista ja myös mustasukkaisuudesta

Vierailija
9/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käatsellaan molemmat vieraita naisia ja puhuaan niistä arvostelevasti jälkeenpäin. Joskus mieheni kiusoittelee minua ja kertoo kiihottuneensä jonkun bebasta tai kuvittelee suutelevansa jonkun rintoja, ja se kiihottaa meitä molempia. Se on outoa, mutta innostun joskus muista naisista ja myös mustasukkaisuudesta

Sä oot siis bi.

Vierailija
10/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole juntti, joten ei mitenkään jää tuijottamaan tarjoilijoita unohtaen koko muun maailman. Tietenkin näkee, jos joku nainen on kaunis ja saattaa vilkaista. Eihän hän sokea ole. En koe tätä mitenkään uhaksi. Olen hänelle ihanteellisin seksikumppani ja pari. Ja hän tietää tämän.

Vierailija
11/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kadulla, netissä kyllä, mikä sekin on typerää. Mielestäni on junttimaista kuolata naisten perään ihmisten ilmoilla, kun oma vaimo on vieressä. Todella noloa. Turhaan puolustelette.

Kerran joku mies kehui rintojani, kun vaimo ja lapset oli siinä lähietäisyydellä. Kävi sääliksi, miehen puolesta hävetti.

Vierailija
12/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole keskittymisestä eiklä tuijottamisesta. Kunhan antaa silmien hetken hiukan hivellä kaunista näkyä.

Vierailija
13/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsele saati kuolaa jos mä oon mukana. Kokisin sen alentavana. Yksin ollessaan saa katsoa niin paljon kuin sielu sietää:)

Vierailija
14/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet kattoo. Se on normaalia.

Vierailija
15/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo. Se on ok.

Myös itse katselen. Myös flirttailu kuuluu normaaliin elämään eli voi vinkata silmää tarjoilijalle.

N37

Vierailija
16/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on normaali luolamiesreaktio. Joka sen alkaa kieltämään on pettäjän tiellä!

Jos vaimoni kieltäisi toisten tissien katsomisen niin antaisin kenkää. Kertaakaan en silti ole pettänyt enkä petä, sillä en ole tuo luolamies ja pystyn hallitsemaan haluni. 

Jos sinä kiellät halusi - niin pelkäät ettet pysty hallitsemaan itseäsi. Ehkä tämä näkyy jo tupakoitsemisena, suklaan syömisenä, tai jokapäiväisellä teeveen kattomisella... olet siis heikoilla hangilla!

Vierailija
17/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo ja niin katson minäkin miehiä.

Pitäisikö siltä silmät puhkoa tai sitoa side silmille?!  Typerä mustasukkaisuus on merkki erittäin matalasta itsetunnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi