Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nominasta pois potkittu Gleb Simanov sai uuden työpaikan – onneksi olkoon Gleb ja Onnibus

Vierailija
02.08.2017 |

Nobina Oy:stä potkut saanut Gleb Simanov kirjoitti eilen Facebookissa: Tästä päivästä alkaen uusi työnantajani on Onnibus. Onnibus.com:in toimitusjohtaja Lauri Helke oli yhteydessä minuun vielä samana päivänä kun Nobina oli irtisanonut laittomasti työsuhteeni. Lauri Helke on Onnibusin yksi perustajista ja nykyisistä omistajista. Nykyisin hän toimii Onnibus.com:in toimitusjohtajana.

Hän tarjosi minulle työtä ja olen erittäin kiitollinen siitä.

Nyt kun olen käynyt Onnibus.comia yrityksenä läpi, niin minulle on selvinnyt että kyseessä on vastuullisuutta ja täsmällisyyttä arvostava yritys.

Kaikilla pitää olla liput etniseen taustaan katsomatta ja asian vaatiminen ei ole rasismia.
Lauri totesi minulle että ei saa sitten kuvata autossa. Asia on minulle selvä! Toimin aina ohjeiden mukaan.

Asia olisi ollut myös yhtä selvä jos Nobinan työnjohto olisi sanonut samaa.

Ohjeiden antamisen sijaan Nobina mieluummin irtisanoi minut, vaikka minulla ei ollut yhtään varoitusta taustalla.

Minulla on nyt sellainen vaikutelma, että olen paljon paremmassa työpaikassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras uutinen hetkeen :)

Vierailija
2/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet ja eurot OnniBussille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi onnibussin penkit on punaisia niin Glebin ei tarvi stressaantua kun joutuu varikolta asti ajelemaan bussi täynnä muslimeja.

Vierailija
4/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi onnibussin penkit on punaisia niin Glebin ei tarvi stressaantua kun joutuu varikolta asti ajelemaan bussi täynnä muslimeja.

Voihan ne olla punaisissa kaavuussakin! Tuskin kestää penkkejä ollenkaan.

Vierailija
5/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkusta enää onnibussilla. Eikö tuonkin työn olisi voinut antaa suomalaiselle?? Nyt palkattiin venäläinen mamu.

Vierailija
6/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mutta toivon ettei asia jää tähän. Ei tullut varoitusta joten kuljettaja ansaitsee korvauksen laittomasta irtisanomisesta.

Vierailija
7/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tästä jotenkin tosi hyvä mieli :D hyvä gleb, vaikutti tosi tunnolliselta ja ahkeralta työntekijältä vaikka se videoiden uppaaminen omalle fb tilille ei mikään fiksuin veto ehkä ollutkaan. Mutta hyvä että sai uuden tilaisuuden heti, kaukoliikenteen kuljettajana ehkä työkään ei ole ihan niin hektistä ja stressaavaa mitä paikallislinjoilla

Vierailija
8/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibuss irtisanoi maaliskuun lopulla 45 kuljettajaa ja 15 muussa työtehtävässä olevaa tuotannollisiin ja taloudellisiin töihin vedoten. Jos noista 45 kuljettajasta yksikin on työttömyyskortistossa ja häntä ei ole kysytty takaisin töihin, kyseessä on laiton irtisanominen tämän Simanovin palkkaamisen vuoksi. Toivottavasti jokainen noista irtisanotuista tietää oikeutensa ja vetää asian työtuomioistuimeen ja pistää Onnibussin maksamaan.

Vierailija
9/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnibuss irtisanoi maaliskuun lopulla 45 kuljettajaa ja 15 muussa työtehtävässä olevaa tuotannollisiin ja taloudellisiin töihin vedoten. Jos noista 45 kuljettajasta yksikin on työttömyyskortistossa ja häntä ei ole kysytty takaisin töihin, kyseessä on laiton irtisanominen tämän Simanovin palkkaamisen vuoksi. Toivottavasti jokainen noista irtisanotuista tietää oikeutensa ja vetää asian työtuomioistuimeen ja pistää Onnibussin maksamaan.

Heh. Tervetuloa kuljetusalalle, tämä on ihan arkipäivää, eikä liittoa kiinnosta paskan vertaa muut kuin ahtaajat.

Vierailija
10/10 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista. Eipä ole enää Onninkaan ratissa ja taisi olla syy sama kuin aiemminkin:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä