Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvilahenkilökunta EI vastaanottanut minua, asiakasta!

Vierailija
02.08.2017 |

Kun kyseinen paikka oli edellisen omistajan hallussa, ovea lähinnä ollut pöytää pyyhkinyt työntekijä tervehti minua iloisella ja reippaalla otteella. Nyt meininki on huonontunut (vaikka työntekijät pääosin samat!), Asiakas vastaanotetaan ja häntä tervehditään vasta kassalla maksun yhteydessä. Asiakkaan saapumisen pitäisi olla ilo, ja hänet pitäisi huomioida muutenkin kuin vain maksun kannalta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinut vastaanotettiin ja tervehdittiin. Mene itkemään tyynyyn.

Olet ilmeisesti juuri perinteinen minäminäminä-asiakas, jolle työntekijä on alempaa ihmisluokkaa kuin sinä itse etkä päivääkään ole itse työskennellyt asiakaspalvelussa.

Vierailija
2/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun keität vastaisuudessa omat kahvit yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kiinnosta kinuskihiki parturissa,

Vierailija
4/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyppä joskus suoraan rohmuamasta vitriinistä einekset kupuusi,

Vierailija
5/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olivat siivoamassa jonkun kaltaisesi minäminäporsaan sotkuja niin etteivät kerennyt huomata.

Vierailija
6/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanotto... anna mun kaikki kestää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas. 

Vierailija
8/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko unohtaneet teitittelynkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus!

Vierailija
10/12 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa tervehditä asiakasta. Meillä ei ole asiakaspalvelua. Häiritsevät vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvilan kassa ryntäisi ovelle vastaan ja tervehtimään, minulla ei olisi kovin kotoisa olo.

Kotoisa ja puoleensavetävä kahvila on sellainen, johon voi mennä kuin omaan kotiinsa:

työntekijät vilkaisevat, ehkä nyökkäävät, huokaisevat ja käyttäytyvät kuin en olisikaan siellä.

Kysymyksiin vastataan ja ruokaa ja juomaa myydään, mutta ei mitenkään ylen ystävällisesti.

Istun vakiopöytääni kaikessa rauhassa, vietän hiljaisen kahvihetken. Lähden ja sanon -Hei sitten, myyjä nyökkää.

Joskus harvoin saatan puhua kahvilanmyyjälle, jos olen oikein tohkeissani jostain,

yleensä en.

Vierailija
12/12 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uusi jankkaja ilmestynyt palstalle, kahvilajankkaaja. :D Tämä on varmaan vielä pari kolme kertaa riemastuttava. Sitten raivostuttava.