Olen asunut tässä viikon ja naapuri käynyt jo pari kertaa ovella valittamassa! Itseasiassa 10min sitten
Join kahvia, kun ovikello soi " Sinunko lapset tuolla hississä huusivat niin että heräsin?" Täytyy olla superkuulo tai tosi huonot eristeet, jos siihen herää kun kaksi ala-astetta käyvää laulaa , ei huutaa, My Little ponya...
Ensimmäinen valitus tuli toissapäivänä "liian myöhään käyvästä pesukoneesta" (pikapesu klo 19.00) . Ja nyt sitten tämä hissihomma! Epäilen, että naapurilla on jokin minua vastaan ...
Ehkä siksi että olen yh, tai ehkä ulkonäköni takia (siilitukka, pitkä nahkatakki, maiharit. Kuitenkaan en ole, vaikka molemmista on epäiltyjä useaan kertaan lausuttu, natsi tai lesbo! Minulla vain on valtavirrasta poikkeva tyyli.
Mutta rupean nyt pesemään lattioita, kun tytötkin menivät kavereilleen. Mikäli en aiheuta liikaa meteliä moppaamisella...
Kommentit (2)
Naapurisi on ilmeisesti päättänyt kuulla kaiken ja häiriytyä kaikesta. Otan osaa.
Eikö sun lapsille ole kukaan viisaampi opettanut, että rappukäytävässä liikutaan hiljaa?