Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa viikko ennen menkoja?????

Vierailija
02.08.2017 |

Edelliset menkat ihme tiputtelua, seuraavien alkuun vielä viikko. Oli pakko testata oman mielen rauhan takia ja nyt jo testissä selkeä haamu. Raskaana vai ei? Kuinka pitkällä? Oliko edelliset menkat menkat ollenkaan vai voiko testi oikeasti näyttää jo viikkoa ennen menkojen alkamista positiivista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset olivat valemenkat.

Vierailija
2/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on haamu, niin sitten sulla on todennäköisesti noin rv 3-4 menossa. Kyllä se olisi jo vahva positiivinen, jos raskaus olisi alkanut jo yli kuukausi sitten eli olet raskautunut viimeisten menkkojen jälkeen eli noin viikko tai vähän yli on tapahtunut hedelmöittyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut, että raskaustesti voi näyttää plussaa myös ovulaation aikaan/jälkeen. Varmaan lääkärillä käynti antaa sen varmimman tuloksen.

Vierailija
4/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva

Vierailija
5/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullut, että raskaustesti voi näyttää plussaa myös ovulaation aikaan/jälkeen. Varmaan lääkärillä käynti antaa sen varmimman tuloksen.

No ei takuulla siksi näytä plussaa, että oli ovulaatio. Vain raskaudesta aiheutuva istukkahormoni saa raskaustestin näyttämään positiivista. Aikaisen testauksen suurin "ongelma" ovat kemialliset raskaudet eli raskaus on kyllä alkanut, mutta päättynyt lähes heti keskenmenoon. Siksi suosittelenkin ap:lle, että testaa vielä uudestaan, kun menkat ovat myöhässä. Kemialliset raskaudet ovat varsin yleisiä ja ilman varhaista testausta jäisivät helposti huomaamatta.

Vierailija
6/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei takuulla siksi näytä plussaa, että oli ovulaatio. Vain raskaudesta aiheutuva istukkahormoni saa raskaustestin näyttämään positiivista. Aikaisen testauksen suurin "ongelma" ovat kemialliset raskaudet eli raskaus on kyllä alkanut, mutta päättynyt lähes heti keskenmenoon. Siksi suosittelenkin ap:lle, että testaa vielä uudestaan, kun menkat ovat myöhässä. Kemialliset raskaudet ovat varsin yleisiä ja ilman varhaista testausta jäisivät helposti huomaamatta.

Alkio kiinnittyy viikko ennen kuukautisia, ei pitäisi kyllä silloin näkyä minkäänlaista plussaa! Monet kutsuvat haamuiksi viivoja, jotka ovat selkeitä punaisia viivoja, mutta eivät kontrolliviivan vahvuisia. Itse en ole koskaan saanut yhtä vahvoja viivoja.

Vierailija
7/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkio kiinnittyy viikko ennen kuukautisia, ei pitäisi kyllä silloin näkyä minkäänlaista plussaa! Monet kutsuvat haamuiksi viivoja, jotka ovat selkeitä punaisia viivoja, mutta eivät kontrolliviivan vahvuisia. Itse en ole koskaan saanut yhtä vahvoja viivoja.

Kaikilla ei ole se tasan 14 vrk ovulaatiosta kuukautisiin. Alkion kiinnittyminen tapahtuu noin viikko ovulaation jälkeen. Periaatteessa varsin nooeasti kiinnittymisen jälkeen voi saada haalean positiivisen eli esim. dpo 8-10.

Vierailija
8/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan digitestin myöhemmin kun menkat on myöhässä, mutta odottavan aika on pitkä... Valemenkoja mä mietinkin, mutta olisko plussa silti haalea eikä selkeä?

Ap