Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka rakastaa nestemäistä Surf-pyykinpesuainetta?

Vierailija
01.08.2017 |

Violetti mun suosikki ja nyt ihastunut myös oranssiin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
2/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki oli ennen mun suosikki! Vaihdon Lumme-merkkiin, koska en tykkää kovamuovisista pulloista. Heti, kun Surfia saa sellaisessa pussissa, alan taas käyttää sitä! Ellei sitä jo ole, en ole hetkeen katsonut, kun automaattisesti haen sen Lumme-pussin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tykkään! Oranssi paras!

Vierailija
4/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkki oli ennen mun suosikki! Vaihdon Lumme-merkkiin, koska en tykkää kovamuovisista pulloista. Heti, kun Surfia saa sellaisessa pussissa, alan taas käyttää sitä! Ellei sitä jo ole, en ole hetkeen katsonut, kun automaattisesti haen sen Lumme-pussin.

Saa pussissa! Ap

Vierailija
5/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa pussissa! Ap

Ooo, mahtavaa! Kiitos :)

Vierailija
6/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Lila, turkoosi ja oranssi! Voi arjen pienet rakkaudet!

Vierailija
7/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut paljon kehuja näistä, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa, koska pelkään että tuoksu on liian voimakas. Jotain Omo pikkujättiä joskus ostin pullollisen ja siinä oli niin kamalan voimakas tuoksu, etten pystynyt käyttämään sitä loppuun.

Onko näissä Surfeissa miten voimakas tuoksu? Esim verrattuna vaikka Sertoon tai Lumme-pesuaineeseen? Noita molempia voin käyttää, koska tuoksu on suht mieto, mutta silti hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan