Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ihmisistä, joiden hygienian hoito "pistää silmään" tai eroaa omista tavoistasi paljon!

Vierailija
01.08.2017 |

Kerro siitä haisulista jonka kynsien alta löytyy kakkaa mutta leipä menee silti suuhun samoilla sormilla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni vaihtaa bokserit ja sukat aina vasta suihkun jälkeen. Saattaa siis olla muutaman päivänkin samoissa alushousuissa ja uudet vasta kun on peseytynyt. En minäkään joka päivä suihkussa käy jos en hikoile, mutta sukat ja alushousut vaihdan joka päivä. Alushousut kahdestikin, jos nukun ne jalassa. Yöksi pitää olla puhtaat ja aamulla taas puhtaat.

Vierailija
22/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin saunassa veljeni vainon ja tämän lasten kanssa. Saunomisen jälkeen eivät käyttäneet shampoota, ei saippuaa eikä mitään pesuaineita. Pelkkää vettä. Katsoin huuli pyöreänä touhua, kun saunomisen jälkeen suihkuttelivat pikaisesti ja menivät kuivaaamaan itseään.

Ei joka päivä tarvitse aineita, vesi riittää. Kuivuu vain ihokin turhaan. Miten likainen sinä oikein olet?

Kyllä saunan jälkeen pitäisi peseytyä peseaineilla, kun on hikoiltukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa luokkakaveri kävi kerran viikossa suihkussa ja koska perheellä sattui olemaan sikala, haisi koko tyttö aina sikalalle. Sianpaska on aika voimakkaan hajuista ja haju tarttuu helposti vaatteisiin. Käytti aina samoja vaatteita ja hiukset olivat pitkät ja latvat leikkaamatonta lirua täynnä kaksihaaraisia. Kynnet olivat pitkät ja käsissä syyliä ja niillä syyläkäsillä vaivasi köksäntunnilla pullataikinaa. Yritin elää siinä toivossa, että uuni tappaisi kaikki pöpöt, kun kaikkea piti kuitenkin maistaa. Ihan kiva ja herttainen tyttö kyllä muuten, mutta hygienia olisi saanut olla parempi.

Vierailija
24/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin saunassa veljeni vainon ja tämän lasten kanssa. Saunomisen jälkeen eivät käyttäneet shampoota, ei saippuaa eikä mitään pesuaineita. Pelkkää vettä. Katsoin huuli pyöreänä touhua, kun saunomisen jälkeen suihkuttelivat pikaisesti ja menivät kuivaaamaan itseään.

Ei joka päivä tarvitse aineita, vesi riittää. Kuivuu vain ihokin turhaan. Miten likainen sinä oikein olet?

No esimerkiksi mun veljellä lämmitetään sauna joka päivä. Lomalla kun olen heidän luona viikon, en todellakaan hinkkaa itseäni joka ilta saippualla. Vesi riittää ihan hyvin, enkä taatusti haise.

Vierailija
25/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi mun veljellä lämmitetään sauna joka päivä. Lomalla kun olen heidän luona viikon, en todellakaan hinkkaa itseäni joka ilta saippualla. Vesi riittää ihan hyvin, enkä taatusti haise.

Hyi yök! Kerro vielä ettet vaihda edes alus vaatteitakaan joka päivä sauna jälkeen

En voisi käydä suihkussakaan niin etten peseydy aineilla saati sitten saunassa.

Vierailija
26/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
27/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse tämän keskustelun perusteella. Käyn joka päivä suihkussa, joskus kahdesti, enkä koskaan käytä pesuaineita shampoota lukuun ottamatta. Hiukset pesen kerran tai kaksi viikossa. Ihoni ei kestä pesuainetta niin usein (tai oikeastaan ollenkaan) vaan kuivuu aivan täysin, ja ohuetkin kosteusvoiteet taas tukkivat ja pahentavat aknea.

Vierailija
28/30 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä sukulaisella on käytetty vanupuikko vessassa peilin alla olevalla tasolla. Käyttää siis nähtävästi (näinkin arvokasta tuotetta) useamman kerran. Yäk!

Vierailija
29/30 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hammasharjat ilman koteloa / kaappisäilytystä esillä vessassa puistattaa.

Vierailija
30/30 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En peseydy joka päivä, jos ei ole tärkeää menoa. Saatan mennä hikisen päivän jälkeen likaisena nukkumaan. En pese kynnenalusia, napaa tai korvien takaa läheskään joka päivä (tai viikko). Laitan pesemättömillä käsillä rasvaa purkista (en vain jaksa pestä, sillä pesemällä lähtee vain lika, mutta suuri osa bakteereista jää iholle). En myöskään muista aina laittaa deodoranttia, jos olen kotona koko päivän. Joskus haistan (tai aika usein) oman hikeni. En vaihda alushousuja muuta kuin suihkun jälkeen tai jos niihin tulee näkyvää kakkaa. En aina jaksa pestä takapuolta kakan jälkeen. En koskaan pese käsiä ennen ruokailua.

Toisaalta pesen kädet AINA wc-käynnin jälkeen ja kun tulen ulkoa sisälle. Välillä tuntuu, että pesen käsiä koko ajan.

Sairastan flunssan max. kerran vuodessa.