Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankkisitteko tässä tilanteessa enää vauvaa? (uusperhe)

Vierailija
01.08.2017 |

Mies 40 ja minä 35, minulla edellisestä liitosta 7-vuotias poika ja miehellä 9-vuotias poika. Meillä on lisäksi yhteinen 2-vuotias.

Aloimme seurustelemaan kun lapset olivat 4- ja 6-vuotiaat. Tähän mennessä mennyt oikein hyvin, pojat ovat parhaita kavereita keskenään. Miehen poika asuu vuoroviikoin äitinsä luona, minun ex-mieheni ei ole ollut poikani kanssa tekemisissä vuosiin. Poika kutsuu miestäni isäkseen.

Pikkulapsiarki on ollut suht. helppoa, nuorimmainen oli todella helppo vauva (raskaus tosin oli varsin rankka) ja isommat alkavat olemaan jo aika itsenäisiä, vaikka pieniä vielä ovatkin.

Vauvakuume olisi kova, mutta pelkään että mukava perhearki muuttuu kaaokseksi jos hankimme vielä yhden lapsen noin pienellä ikäerolla. Meilläkin alkaa ikää jo olemaan, joten kovin montaa vuotta ei voi enää odottaa (jos nyt edes enää raskaudun kovin helposti)

Raha ei ole este, asumme myöskin sen verran isossa talossa, että vielä olisi tilaa yhdelle ihan hyvin. Olen myös kovasti toivonut tytärtä, nyt meillä on kolme poikaa talossa. :)

Mitä olette mieltä? Kannattaako lähteä enää tähän projektiin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu. Kuinka paljon niitä penskoja pitää olla?

Vierailija
22/22 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa, kun mietit vauvaa? Teillähän on jo lapsia. Hullu se on, joka hankkii vielä lapsen tieten tahtoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla