Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt. Miten tyttärestäni on voinut kasvaa tuollainen.. prinsessa.

Vierailija
01.08.2017 |

Kyseessä siis jo aikuinen tytär, 21v. Tunnen epäonnistuneeni kasvattajana täysin !

Tyttö ei käy töissä, mutta elää silti kuin rahaa saisi hanasta ! On irtoripset joita pitää hoidattaa, tekohiukset. kaappi täynnä vaatteita.. Pyyteli jatkuvasti rahaa ruokaan, kunnes jäi kiinni siitä että meni niillä rahoilla päiväkaljalle eli pistää ne muuhun kuin ruokaan! ja nykyään annankin rahan asemasta ihan ruokatarvikkeita. Polta sähkötupakkaa, joka on käsittääkseni kalliimpaa kuin normi norttiaski ja juo ilmeisen paljon alkoholia. Ja ne tatuoinnit! Kalliitahan ne ovat . ja ruman näköisiäkin vielä. Itkettää että tyttö pilasi ihonsa.

Meillä ei ole koskaan rahassa kylvetty, muttei myöskään nähty nälkää. Tyttö sai välillä uusia leluja ja uusia vaatteita, muttei todellakaan kaikkea mitä tahtoi. Nykyisen käytöksen perusteella voi kuitenkin luulla että tyttö on pienenä hemmoteltu pilalle! :O Lapsena oli herttainen, sitten tuli teini-ikä ja ongelmat. Jäi kiinni meikkien varastamisesta ja lintsasi... Vaatteista tapeltiin harva se päivä, että pidempi hame ja tissit piiloon. Kun eräänä päivänä huusi " itse esittelet tissejäsi, röökimuija!" ja lähti ovet paukkuen , nostin vertauskuvallisesti kädet ylös.
Ja sitten muuttikin kotoa.

Tein parhaani, mutta olisinko voinut tehdä vielä enemmän? ;(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itse kerroit luovuit kasvatusvastuusta (nostit "kädet pystyyn") kun lapsi oli murrosiässä. Nyt nautit "työsi" hedelmistä.

Kustantaessasi nykyisen elämäntavan 21-vuotiaalle estät kaiken kehityksen ja todellisen aikuistumisen myös tulevaisuudessa.

Turha valittaa jos kannat aikuisen ihmisen eteen ruoat.

Vierailija
2/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olisi jo aika aikuistua, katkaise rahallinen tuki ja lisää henkistä tukea.

Äiti voisi pitää tyttärelleen pienen taloustuokion, jossa lyötte tulot ja kulut exceliin, jotta tyttö näkee mikä on tilanne ja miten on suunnitellut ratkaisevansa asian.

Ei noissa jutuissa mitään kamalaa ole, mutta sun lapsellasi vain ei ole varaa noihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vittupää!! 

Vierailija
4/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT:stä ei saa prinsessaa tekemälläkään.

Vierailija
5/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi menee luottotiedot, elleivät ole jo menneet.

Vierailija
6/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske myymään itseään ja maksaa toimintansa itse. Tuossa iässä tavara vielä kelpaa.

Vierailija
7/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko mua! Sun kantsii vetää nyt rajat,et anna rahaa,et ruokaa yms eihän sun tyttö koskaan opi seisomaan omin jaloin. Anoppini on yli 70v ja tyttärensä 40v ja lapsilla on 3 eri isää ja minkäänlaista elämänhallintaa ei ole kun anoppi on jatkuvasti pankkina. Hän maksaa autonvakuutukset ja sähkölaskut,ostaa lapsille vaatteet tms ja tyttärensä 40v bailaa palkkansa kuin joku 18v teini. Kato ettet löydä itseäsi samasta jamasta vain sen takia ettet pistä rajoja?!?!

Vierailija
8/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleeko se?

Vierailija
9/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske myymään itseään ja maksaa toimintansa itse. Tuossa iässä tavara vielä kelpaa.

Eiköhän se niin jo tee. Jos kerran oli varaa turhuuksiin, vaikka ei tee töitä.

Vierailija
10/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kustannat yhtään mitään aikuiselle tyttärelleni? Jo se voisi vähän opettaa, kun joutuisi itse oikeasti ottamaan vastuun raha-asioistaan. Ja älä edes ostele ruokaa. Kyllä tuon ikäisen pitäisi mennä edes töihin elättääkseen itsensä, jos ei välitä opiskella, vaikka kyllähän monet käy töissäkin opintojen ohella. Itse mahdollistat tuon hänen elämäntyylin.

Vierailija
11/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta kuvauksesta on prinsessa kaukana.

Vierailija
12/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu pankin päällä, luultavasti pistää jo rahoiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi