Minkä ikäiset ja tyyliset miehet haukkuvat normaalipainoista läskiksi?
Tuosta ruumiinrakenne-gatesta lähti tämä. Useampi nainen kertoi, että on esim. treffeillä haukuttu läskiksi, mistä olin vähän järkyttynyt, koska BMI:n perusteella he ovat vielä paljon itseäni pienempiä. Ihmettelen vaan, kun en ole ikinä törmännyt vastaavaan. t.165/65
Kommentit (4)
Sellaiset salilla supertimmiksi itsensä treenanneet miehet tuota ainakin tekee. Ilmeisesti, kun on tiputtanut raspaprosentin riittävän alas, niin käytöstavat saa unohtaa.
Tinderissä heidät osaa onneksi välttää, kun laittaa ruksia kaikille, joilla on "paita pois peilin edessä katso tässä on mun sixpack" tai salipeiliselfie kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet noin ylipäänsä ovat todella huonoja arvioimaan naisten painoa. Kuvittelisin että läskinä pidetään sellaista velttoa lihaa. Itse olen kymmenkunta kiloa ylipainoinen eikä yksikään mies usko sitä; ne kun ei tajua että se tiukka liha on tiiviimpää kuin löysä ja painaa siten enemmän tilavuuden ollessa sama... En siis ole mikään bodari tai salihirmu, muuten vaan liikun paljon ja olen naiseksi lihaksikas, ilmeisesti geenien takia koska treenini ei kyllä näitä epäkkäitä selitä...
Vaikea kyllä kuvitella että kukaan ainakaan päin naamaa sanoisi mitään jos toinen on pulskempi kuin mitä odotti. Kai useimmilla miehillä sentään peruskäytöstavat on? Kuvittelisin että nämä kommentoijat ovat kovin nuoria, en tahdo uskoa että aikuiset miehet olisivat niin sivistymättömiä. En siis tarkoita että täytyisi tykätä lihavista tai löysistä naisista jos ei tykkää, mutta ei sitä pidä päin naamaa sanoa.
Mitä sä oikeen tarkoitat tiukalla ja löysällä lihalla?
Liha=lihas
Ihmettelen itse tätä myös, yhdelle tutulle miehelle ylipaino selvästi kauhistus, huomauttelee myös miesten painosta, ei suoraan naamaa päin kuitenkaan. On kyllä aika ulkonäkökeskeinen ollut aina itsensä suhteen, naisystävänsä eivät ole kuitenkaan ole olleet kaunottaria mutta hoikkia tai urheilullisia toki. Tyttärellä syömishäiriö ilmeisesti kun kuullut miten ylipainoisista puhutaan.
Miehet noin ylipäänsä ovat todella huonoja arvioimaan naisten painoa. Kuvittelisin että läskinä pidetään sellaista velttoa lihaa. Itse olen kymmenkunta kiloa ylipainoinen eikä yksikään mies usko sitä; ne kun ei tajua että se tiukka liha on tiiviimpää kuin löysä ja painaa siten enemmän tilavuuden ollessa sama... En siis ole mikään bodari tai salihirmu, muuten vaan liikun paljon ja olen naiseksi lihaksikas, ilmeisesti geenien takia koska treenini ei kyllä näitä epäkkäitä selitä...
Vaikea kyllä kuvitella että kukaan ainakaan päin naamaa sanoisi mitään jos toinen on pulskempi kuin mitä odotti. Kai useimmilla miehillä sentään peruskäytöstavat on? Kuvittelisin että nämä kommentoijat ovat kovin nuoria, en tahdo uskoa että aikuiset miehet olisivat niin sivistymättömiä. En siis tarkoita että täytyisi tykätä lihavista tai löysistä naisista jos ei tykkää, mutta ei sitä pidä päin naamaa sanoa.