Valkoiselle miehelle raskaana?
En kaipaa mitään moraalisaarnoja, joten kommentoithan asiallisesti. Olen siis naimisissa ihan gambialaisen miehen kanssa, mutta epäilen olevani paksuna valkoiselle miehelle (jollekin niistä). Tapasin tämän ihanan mustan komistuksen viime vuoden loppu puolella baarissa kun oltiin tyttöporukalla pitämässä hauskaa. Menin silloin ensimmäisen kerran yöksi hänelle. Seksi oli mahtavaa hänen kanssa ja kaikki oli upeaa... Ikinä en ole vastavaa kokenut. Paras juttu oli kun hetki oltiin tapailtu salaa, niin kerran hän oli kutsunut myös ystävänsä tapaamaan minua. Voitte kuvitella kuinka tämä tyttö oli seitsemännessä taivaassa ku kolme lihaksikasta valkoista miestä käsitteli minua koko pitkän illan. Uuh...vieläkin tulee väristyksiä. Siinnä kiihkossa taisi tuo ehkäisy puolikin unohtua. Olin ihan laskenut kuitenkin, että ns. varman päivät oli juuri kohdallan, mut ei ne niin varmat tainnutkaan olla. Aina on voinut luottaa siihen, mut ei näemmä nyt.
Nyt on vaan tosi ikävä tilanne, tein nimittäin raskaustestin viime viikolla, ja se näytti positiivista. Nakkasin testin pienessä shokissa vessan roskikseen, ja unohdin sen sinne. Maanantaina onnitteleva aviomies olikin shamppanjapullon kanssa vastassa kun tulin töistä. Se oli mennyt tyhjentämään roskikset (mitä ei normaalisti ikinä tee)ja löytänyt testin sieltä! Nyt hän luulee että olen raskaana hänelle... tokihan sekin mahdollist on, mut muitakin vaihtoehtoja on kolme.
Nyt kaipaisinkin neuvoja, mitä pitäisi tehdä. Ukko haluaa pitää lapsen ehdottomasti, ja nyt ollaan vähän hankalassa tilanteessa. Kerroin myös Jaakolle asiasta...hänkin oli iloisesti yllättynyt, mutta pohdiskeli myös että kuka tahansa hänen kavereistaanki voisi olla isä. Ja nämä kaverit ovat menneet jo takaisin kotiin Englantiin. Pienestä nautinnosta koitui nyt kauhea sotku. Viisaita neuvoja kiitos.
Kommentit (2)
Taisit olla juuri toisnpäin? Ensi viikolla aasialainen???
0/5