Ottaisitko mieluummin lihaksikkaan asfalttimiehen vai hintelän insinöörin?
Kommentit (30)
Suurin osa asfalttimiehistä menee syksyllä kortistoon ja makaa talven sohvalla kaljaa juoden. Pieni osa lähtee Thaimaahan talveksi, mutta kyllä nekin kortistossa on. Harvalla on jotain työtä talveksi, siis sellasista jonka voi jättää taas keväällä kun asfalttihommat alkaa uudestaan.
Insinöörit on toimistotöissä läpi vuoden.
Täällä asfalttimiehet on ylipalaneita, kaljuuntuneita kaljamahoja. Työmaa ihan tuossa --->
Tekisi hyvää niille hintelille insinööreillekin käydä vähän thaikuissa ottamassa brunaa. Ei ole terveellistä istua koko päivää sisällä toimistossa.
Minä tunnen kaksi asfalttimiestä. Toinen on tosi hyvännäköinen, toinen ei. Molemmat ovat rajakkeja. Ei kiitos.
Insinöörin, jos kummatkin olisi yhtä mukavia miehiä.
Otin insinöörin, tosin ei hän hintelä ole. Olemme asuneet tämän insinöörin kanssa useita vuosia ulkomailla, saaneet kolme lasta ja rakennuttaneet kauniin kotimme yhdessä. Insinööri on minun valintani.
*hintelät insinöörit tulivat kehumaan itseään*
Lihaksikkaan rikkaan insinöörin joka harrastaa myös pyöräilyä
Sänkyyn asfalttimiehen jos on hyväkäytöksinen ja mukava. Jos insinööri on liikuntaa vieroksuva ja muutenkin saamaton en ottaisi kuin naapuriksi.
Asfalttimiehen. En tykkää hintelistä miehistä.
Insinöörin, sillä mä voin olla sitten se pullisteleva asfalttimies.
Hintelän insinöörin. Tosielämän valintani oli lihaksikas insinööri. Enää ei välttämättä ihan niin hyvin sixpack erotu kuin aikoinaan, mutta kelpaa vallan mainiosti vielä. <3
Riippuu mitä löytyy lahkeesta, hintelä inssi saattaa positiivisesti yllättää, raavas asfalttimies aiheuttaa pettymyksen.
Ottaisin lihaksikkaan asfalttimiehen. Mitä tekisin hintelällä insinöörillä?