Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te sinkut jotka treffailette, mistä löydätte heidät ja kuinka usein käytte eri ihmisten kanssa treffeillä?

Vierailija
31.07.2017 |

Käytättekö jotain seuranhakupalvelua vai iskettekö tapahtumissa? Kuinka monella treffeillä olette tänä vuonna käyneet? Mitkä ovat yleisimmät syyt ettei ole tärpännyt ja monennella treffeillä sellainen paljastuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Tinderin kautta käynyt 17 kertaa treffeillä naisten kanssa viimeisen 4kk aikana.

Vierailija
2/3 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tätä treffailua ihmetelly jo jonkin aikaa. Mä en ole ikinä varsinaisesti treffaillu ketään ja olen 29v. Exän tapasin kavereiden kautta, sänkyyn päädyttiin, vaihettiin numerot, kutsuin hänet saunomaan ja siitä se sitten lähti eikä me käyty missään treffeillä vaan vietettiin aikaa toistemme luona kunnes yhteen muutettiin.

Sitten siinä välissä ennenkuin nykyisen miehen löysin oli jotain yhen tai muutaman illan panoja muttei numeroiden vaihtamista tai treffailua. Nykyisenkin miehen nappasin baarista alkuillasta kotiin, mentiin sänkyyn vaihettiin numerot ja alettiin vuorotellen toistemme luona majailemaan ennekuin yhteen muutettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan amerikkalaiseen tapaan deittaillut. Nykyisen miehen kanssa tavattiin kyllä nettideitin kautta, mutta se oli ensinäkemältä ns. Done deal, ja sen jälkeen on vain oltu jomman kumman luona, vietetty aikaa yhdessä ja tavarat on kulkeutuneet sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän