Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isoisovanhempien valokuvia

outoko
31.07.2017 |

olenko outo kun en halua pitää edes menneiden isoisovanhempien valokuvia meidän oman perheen valokuvien joukossa? puolisoni haluaisi.. minä en, koska eivät mielestnäi 'kuulu' perheeseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoko kirjoitti:

olenko outo kun en halua pitää edes menneiden isoisovanhempien valokuvia meidän oman perheen valokuvien joukossa? puolisoni haluaisi.. minä en, koska eivät mielestnäi 'kuulu' perheeseen.

ap jatkaa vielä, että tarkoitan nyt esillä olevia valokuvia, kehyksessä.. en valokuva-albumissa!

Vierailija
2/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustat kotisi miehesi kanssa aivan kuten haluatte. etkä ole outo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin noin yksinkertaista. Kun tuo toinen suuttuu siitä etten halua isoisovanhempien kuvia meidän omien joukkoon. Jotenkin puistattaa katsella ihmisten valokuvia joita ei ole koskaan tavannut ja joista ei tiedä juuri mitään. Vähän niin kuin leikkaisin iltapäivälehdestä jonkun tuntemattoman mummon kuvan ja laittaisin sen omien valokuvien joukkoon. :-O

Vierailija
4/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä kuvissa olevien ihmisten geenejä kuitenkin asuu kanssasi sankoin joukoin, eli ei sen nyt niin kammottavaa luulisi olevan.

Vierailija
5/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo, ihan normaalia, ettei kaikki halua laittaa. Miehesi ehdotus laittaa ne esille on myös ok, mutta vähän outoa musta, että noin kovin vaatii niitä esille, vaikket halua. Miksei voi antaa olla? Onko hän hyvin perhe-/sukukeskeinen? Eikö ymmärrä, että kaikki ei ole? Kokeeko jotenkin itsensä ja sukunsa "torjutuksi" sinun sukusi kautta, kun et halua omia sukulaisiasi esille?

En mäkään laittaisi. Meillä ei tosin ole muita kuvia esillä kuin mun edesmenneiden koirien kuvat lipaston päällä. :-D Mies just yks pv mietti, että pitäisköhän meidän laittaa seinille lapsen kuvia. Kun on koukut tyhjillään ja näyttää oudolta kuulemma, jos ja kun vielä kohta alkaa tulla lapsen kavereita vanhempineen kylään. Lapsi siis vasta 2...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi