Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on elokuu huomenna. Mitkä fiilikset. Miten kesä mennyt?

Vierailija
31.07.2017 |

Moni palaa tänään töihin ja koulut alkaa parin viikon päästä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiitos. Koko kesä töissä. Nyt tulee vapaapäivinä rauhallista kun mies on töissä ja lapset koulussa. Elokuu on vielä kesää ja toivottavasti lämmintä.

Vierailija
2/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun 1. päivä tarkoittaa sitä että lätkäpojat kirmaa takaisin jäälle. Ne on vähän niinkuin oripojat kesälaitumella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvät fiilikset, mites sulla? :) On perheen kanssa lomailtu ulkomailla ja kotimaassa ja tytär aloittaa huomenna hoidossa ja mulla jatkuu lähihoitajaopinnot, tykkään paljon opiskella ja kohta valmistunkin :) Muutettiin myös tänä kesänä omakotitaloon joten on ollut sitäkin aikaa laittaa..tykkään myös syksystä..kertokaahan muutkin kuulumisita! 

Vierailija
4/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma puolivälissä, otin loppukesään loman säiden takia. Eilenkin hieno päivä 😊

Vierailija
5/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on mennyt tylsästi. Olimme miehen kanssa molemmat lomalla 1,5kk, mutta yhteistä tekemistä oli vain yhtenä viikonloppuna. Muuten on mies ollut festareilla yms. kavereidensa kanssa. Kertaakaan emme ole edes käyneet ulkona syömässä tai elokuvissa.

Vierailija
6/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni kamalin kesä vuosiin. Pelkkää murhetta, eikä loppua näy. Kiitos kysymästä kuitenkin ja kiva, että monilla on ollut mukava kesä. Itse olen herännyt monena aamuna huomaten, että en hirveästi pahoittelisi, jos jonain aamuna en enää heräisikään.

Vierailija
7/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vähän lähempänä talvea, jess. 

Loppuu nämä jokapäiväiset sään päivittelyt ja auringon perään itkeskely, toisien pakonomainen joka paikkaan meneminen ja loma "elämysten" metsästys, loppuu myös näiden kuspää mopoilijoiden revittelyt, kännisten yömöykät ja ihmisten karsea kesävaatetus. Eli hyvään suuntaan ollaan menossa.

Vierailija
8/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytävä heinäkuu alkoi tuntua raskaalta, onneksi tehtiin 4 päivän matka ylemmäs ja saatiin vähän lämpöä. Ihan kuin olisi jäämöykky sulanut ja vierittänyt jonkun kiven mennessään! Tämä on viimeinen lomaviikko ja ensimmäinen, kun ei tarvitse aamulla miettiä mitä tänään tarvitsisi tehdä. Aion vain olla ja nauttia vaikka taivaalta sataisi tulta& jäätä.

Vierailija
9/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettynyt olen. Sain kyllä tehtyä jotain asioita, joita suunnittelin tekeväni, mutta se tärkein ei onnistunut ja jotain muita pienempiäkin jäi tekemättä. Tuntuu, että mihin ihmeeseen aika oikein edes kului. Veikkaisin, että ajan nopea kuluminen johtui siitä, että hain opiskelemaan ja pääsin sisään, joten luku-urakan jälkeen oli jotenkin tyhjä olo ja mielessä pyöri paljon opiskelun aloitus. Kelit ovat myös olleet aika viileät, joten tuntuu, että kesä ei ole edes kunnolla vielä alkanut, mutta kun kalenterista katsoo, niin sehän on jo kohta loppumassa.

Toisaalta minulla on vielä yksi kesän suurimmista kohokohdista edessä, mutta siihen se kesä omalla kohdallani päättyy. 

Vierailija
10/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lomaa koko kesänä mutta onneksi oon vaan osa-aika töissä nii jää kivasti aikaa perheelle. Reissattu kotimaassa muutaman viikonlopun verran mut muuten vaan kotona oltu ja otettu rennosti 😊 kiva kesä ollu vaikka ei yhteistä vapaata miehen kanssa oo ollu juuri yhtään ku ite oon joka viikonloppu töissä..

Vierailija
11/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsästi kotona murtuneen jalan vuoksi kesäkuun puolivälistä. Neuloin itselleni talveksi villatakin Netflixiä jalka paketissa tuijotellessa. Toissapäivänä kävin Alice Cooperin keikalla ja huomenna olis taas luentojen aloitus edessä.

Vierailija
12/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa kesäloma.

Vierailija
13/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kesä?

Vierailija
14/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt. En lataa kesälomalle ylisuuria odotuksia. Elämää on myös loman jälkeen ja syksy on mukavaa aikaa. Töihin on Ok palata. Nyt voi aloittaa syksyn kalenterin suunnittelun. 😊

Vierailija
15/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsästi kotona murtuneen jalan vuoksi kesäkuun puolivälistä. Neuloin itselleni talveksi villatakin Netflixiä jalka paketissa tuijotellessa. Toissapäivänä kävin Alice Cooperin keikalla ja huomenna olis taas luentojen aloitus edessä.

Netflixin ja neulomisen parissa se on itselläkin kesä mennyt vaikkei olekaan jalka paketissa, ei oikein ole ulkona tarennut

Vierailija
16/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alkanut tuntua kesältä kun on ilmat lämmenneet. Työttömänä olen, joten ei ole töihin paluutakaan (riemusta kiljuen kyllä menen jos sattuu hakemukset tärppäämään, mutta tuskin näin keskellä kesää sellaista tapahtuu).

Vierailija
17/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on neljäs kesä peräkkäin, kun olen keväällä aloittanut uudessa työssä, eikä siis kesälomia ole. Alan olla aika hapoilla, onneksi tämä nykyinen on vakipaikka, joten ensi vuonna sitten lomaillaan kunnolla!

Vierailija
18/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnot jatkuu 14.9. Lomalla ollu vapusta asti. Mikäs tässä. Akkuja ladataan 20 vkon yliopiston kesälukukauden tauolla.

Vierailija
19/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kesä, ilmojenkin puolesta kun en helteestä perusta. Sain töitä vuosien jälkeen ja lapseni sai vakituisen työpaikan, valmistui keväällä. Täytin tasakymmeniä. Nyt on toiveissa muutto uudelle paikkakunnalle ja asunnon myynti. Jatkuiskohan onni muussa elämässä kun rakkauselämän töpeksin ihan täysin? Kaikkea ei voi saada näköjään kerralla mutta kaiken voi menettää kerralla. Olen innostunut kuntoilemaan ja painoa on pudonnut kivasti, syön terveellisemmin. Hymy on ollut huulilla koko kesän. Ajatella että päivä voi paistaa risukasaankin, vaikka olin jo luovuttanut. Olo on energinen ja itsevarma.

Vierailija
20/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä oon Slovakiassa 3 viikon kesäkoulussa. Jännittää. Muuten ootan jo syksyä ja koulun alkua taas.:)

T: 23-vuotias nuori mies/poika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi