Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laser karvanpoisto kotona

Partajalka
30.07.2017 |

Tiedän, että näitä on täällä paljon, mutta moni keskustelu on tosi vanhoja..

Kaipaisin siis tämän päivän kokemusta noista kotona käytettävistä IPL karvanpoisto masiinoista. Onko se ihan yhtä tyhjän kanssa?

Sääreni ovat kuin miehen parta.. Reisissä karva on hennompaa, mutta karvat nilkasta ylöspäin aivan mustat ja seuraavana päivänä sheivaamisesta on näkyvä sänki. Vahalla, sokerilla tms ei meinaa lähteä. Kasvaa vaan sisää ja tekee kipeetä. Kuorinta ym ei auta. Laserhoitoihin 390€ x2 /kerta ei ole varaa 😥 itken jalkojeni takia ja pitkät housut pysyy tiukasti päällä vaikka ulkona ois +30 astetta 😞

Eli kotilaser kokemuksia tai jos sinulla on sama ongelma ja olet löytänyt jonkun ratkaisun niin kerrotko :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi tietää onko niistä kotilaitteista mihinkään.

Vierailija
2/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut jo vuosia laser karvanpoistaja kotona ja en voi kun hehkuttaa. Erittäin sileänä pysyy kaikki paikat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä laite sulla on? 😍

Vierailija
4/6 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upupupup

Vierailija
5/6 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku Philipsin IPL laite, jossa oli 120 pvä kokeilua. Käytin säännöllisesti ohjeiden mukaan eri ihoalueilla ja lopulta palautin tuotteen mitään eroa huomaamatta.

Laser on varmaan se ainut toimiva apu

Vierailija
6/6 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philipsin laser. Toimii. Aluksi olin itsekin skeptinen. Muutaman kerran jälkeen jo kasvu heikkeni, puoli vuotta kun tein hoitoja niin en joudu ajelemaan sääriä kuin 1krt/kk, ennen joka päivä. Joku pari hunttia makso muistaakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi