Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun vessanpönttö tukossa vai mikä sitä vaivaa?

Vierailija
30.07.2017 |

Kun vessan vetää, vesi nousee tosi korkealle ja laskee sitten alemmas kuin normaalisti, putkiston imaistessa loput vedet ihmeellistä pulputusääntä pitäen. Alkoi tänään. Mitä tuolle voi tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tukossa, muuten ei vetäisi lainkaan vaan vesi vain nousisi.

Mutta tukkeutumassa kyllä. Joku tukoksen alku siellä on. 

Vierailija
2/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä saan sen tukoksen alun poistettua? Vai pitääkö kutsua huoltomies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kaataa ämpärillinen kuumaa (ei kiehuvaa vaan kuuminta mitä hanasta tulee) vettä pönttöön.

Vierailija
4/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein järkevintä on kutsua huoltomies.Hän saa kyllä alkavan tukoksen nopeasti aukaistua ja ihan siististi.Kaikkia aineita tyyliin kodin putkimies on kyllä mutta maksavat eikä ole mitään takeita tehosta.Minulla oli sama ongelma ennen putkiremonttia.

Vierailija
5/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kaataa ämpärillinen kuumaa (ei kiehuvaa vaan kuuminta mitä hanasta tulee) vettä pönttöön.

Kokeilin nyt tätä, mutta ei vaikuttanut auttavan. Onpa tylsää, kai se on huomenna soitettava huoltoyhtiöön.

Vierailija
6/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei viidestoistakaan ämpärillinen riitä ja suihkutusta päälle niin sitten huoltomies tai vastaava.

Vierailija
7/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on taloyhtiö niin soita ihmeessä huoltomies, miksi alat värkkäämään sen kanssa itse kun maksat huoltopalvelusta vuokrassa/vastikkeessa ja jos itse aiheutat vesivahingon niin joudut korvaamaan senkin.

Vierailija
8/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri vaara että lämpölaajeneminen rikkoo pöntön, eli ei kannata.

Vierailija
9/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kasin maissa huoltoyhtiöön ja sieltä luvattiin lähettää putkimies, mutta ei ole kuulunut ketään. Pitääkö mun nyt koko päivä olla käyttämättä vessaa, ei kyllä onnistu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi