Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille käy näin? Menkoista ja vauvakuumeesta

Vierailija
30.07.2017 |

Elämäntilanne ei ole optimi vauvalle eikä sellainen ole toiveissakaan vielä pariin vuoteen. Silti joka kierrossa huomaan haaveilevani siitä, ettei menkat tulisikaan ja ehdin kehittää puolittaisen paniikin/toiveen siitä että olen raskaana. Saatan ostaa testinkin, minkä teen sitten jos menkat tuntuvat olevan turhan myöhässä (minulla on melko epäsäännöllinen kierto). Sitten kun menkat alkavat, kaikki tällaiset ajatukset tyrehtyvät ja olen hyvin tyytyväinen, etten ole raskaana. Tämä on loppujen lopuksi aika raskasta! Nyt on menossa juuri tällaiset vauvahaavehetket, nimittäin tänään on jo kierron 39. päivä eikä menkoista ole vielä pienintäkään ennakkomerkkiä edes. Kiertoni pituus vaihtelee 30 ja 40 päivän välillä.

Täytyy vielä lisätä, että meillä ei ole pitkään aikaan ollut käytössä varsinaista ehkäisyä, vaan keskeytetty yhdyntä on toiminut hyvin. Tiedostamme kuitenkin, ettei se ole välttämättä aivan aukoton ehkäisykeino. Mieli siis tiedostaa, että teorian tasolla ainakin on mahdollista tulla raskaaksi ja siitä varmasti tämä ajatusten kulku johtuukin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä