Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Osuuspankilla näy katevaraukset heti?

Vierailija
30.07.2017 |

Olin eilen viihteellä ja tänään piti käydä tililtä katsomassa paljonko olen käyttänyt. Tili näyttää sekä luoton että pankin puolelta etten ole käyttänyt euroakaan ja katevarauksetkin molemmilta puolilta 0e.
Aloin miettimään, että josko sittenkin maksoin kaiken käteisellä vai eikö katevaraukset vielä näy.

Mielestäni ennenkin käynyt näin, että katevaraukset näyttäneet nollaa ja sitten kuitenkin muutaman päivän päästä on tietty summa lähtenyt ja lopulta tili mennyt jopa miinuksille. Siis voiko olla niin, että katevarauksia ei heti näy ja miksi näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmäkortin vekoitukset ei näy heti, menee ainakin päivä, viikonloppuna varmaan parikin. Yhdistelmäkortti ei varmenna joten tämä varmaankin siitä syystä, ja siksi se voi myös mennä miinukselle.

Visa Electronin veloitukset taas kyllä näkyy katevarauksina heti, eikä sitä voi vetää miinukselle.

Vierailija
2/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen viihteellä ja tänään piti käydä tililtä katsomassa paljonko olen käyttänyt. Tili näyttää sekä luoton että pankin puolelta etten ole käyttänyt euroakaan ja katevarauksetkin molemmilta puolilta 0e.

Aloin miettimään, että josko sittenkin maksoin kaiken käteisellä vai eikö katevaraukset vielä näy.

Mielestäni ennenkin käynyt näin, että katevaraukset näyttäneet nollaa ja sitten kuitenkin muutaman päivän päästä on tietty summa lähtenyt ja lopulta tili mennyt jopa miinuksille. Siis voiko olla niin, että katevarauksia ei heti näy ja miksi näin?

On varmaan mukavaa juoda itsensä tai mitä päihteitä käytätkään tilaan missä ei muista miten on maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen viihteellä ja tänään piti käydä tililtä katsomassa paljonko olen käyttänyt….

Sinun ongelmasi ei ole osuuspankin katevaraus vaan se, että juot itsesi siihen kuntoon ettet muista miten olet maksanut.

Vierailija
4/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei mullakaan näy. Perjantaina kävin kaupassa eikä näy vieläkään.

Vierailija
5/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan mukavaa juoda itsensä tai mitä päihteitä käytätkään tilaan missä ei muista miten on maksanut.

On varmaan mukava tehdä tällaisia päätelmiä yhden aloituksen perusteella. Olen opiskelija, joten tilillä ei muutenkaan ole paljoa rahaa. Tällä hetkellä max. parikymppiä, joten todella mietin että lähtevätkö nämä rahat muutaman päivän sisällä. Viihtellä tarkoitin konserttia, jossa ostin juoman ja ruuan ja aidosti aloin ihmettelemään, että mahdoinko maksaa nämä käteisellä. Ap

Vierailija
6/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan mukava tehdä tällaisia päätelmiä yhden aloituksen perusteella. Olen opiskelija, joten tilillä ei muutenkaan ole paljoa rahaa. Tällä hetkellä max. parikymppiä, joten todella mietin että lähtevätkö nämä rahat muutaman päivän sisällä. Viihtellä tarkoitin konserttia, jossa ostin juoman ja ruuan ja aidosti aloin ihmettelemään, että mahdoinko maksaa nämä käteisellä. Ap

Miksi sitten et muista oletko maksanut kortilla vai käteisellä? Ihan oikeasti aika huolestuttavaa tuollainen jos ei muista millä on maksanut. Kertoo jostain aivovammasta tai kehittyvästä sairaudesta.