Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu entisestä

Que?
30.07.2017 |

8 vuoden yhdessäolon jälkeen (on lapset ja avioliitto). Kysyin mitä mies kaipaa entisestä elämästä ja hän sanoi vain per**, sai kuulemma säännöllisesti ja ilmoitti että parhaimmat tarinat minulta on vielä kuulematta. On kuulemma vain pintarapaisu menneestään. Kerroin että juttu loukkaa mua ja hän sanoi että siksi ei halua puhua enempää. Kuitenkin joku sai hänet rehvastelemaan. Mitenhän tähän pitäisi suhtautua, eikä nyt siis ole mikään eron arvoinen ongelma.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisistä puhuminen on varmin keino jäädä ilman seksiä. Jos minun mieheni kehuisi eksänsä vartaloa, rakastelua tms. niin luulen että suhde loppuisi siihen.

Vierailija
2/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös toisin päin. Vaimoni puhuu hyvän näköisistä entisistä, heidän mahtimeloistaan ja miten villiä elämää he aina viettivät. Ei pikku-Paavo enää jöpötä näiden juttujen jälkeen muutamaan päivään. Sekö näiden juttujen tarkoitus onkin?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen , munkin tekee sitä. Jos se edellinen oikeasti on niin ihanampi kuin minä niin miksi mies kiehnää minun kimpussa? Onneksi tämä ei sentään seksijuttuja muistele mutta edellisen naisen hiuksista jaksaa puhua.

Luuleeko että mustasukkaisesta naisesta irtoaa pillua helpommin?

Vierailija
4/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyit mitä miehesi kaipaa, hän vastasi rehellisesti että on jotain mikä oli paremmin ennen. Ja nyt sitten vedät herneen nenään? Jos motiivisi ei ollut riidan aiheen etsiminen niin olisi paikallaan keskustella uudestaan asiasta ja miettiä voisiko tätä osaa suhteessanne myös parantaa.

Vierailija
5/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi eksien kanssa on aihe, josta ei parisuhteessa ole syytä puhua ikinä, koskaan. Se on kahden ihmisen välinen asia eikä kuulu muille. Se on myös mennyttä eli sille ei voi enää mitään.

Vierailija
6/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä puhuin entisestä elämästä koska elämä on kovin perhekeskeistä nyt. Itse kaipaan kun sai ottaa auton alle ja ajaa vaikka auringon laskuun. En tarkoittanut mitään seksi juttuja mutta sieltä ne pompsahti esiin. Enkä herneitä vedä, tässä sulassa sovussa ollaan mutta ihmettelen mikä noitten juttujen tavoite oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä