Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut tänään av:lla klo 11-20.24

Vierailija
30.07.2017 |

Eli yli yhdeksän tuntia. Välillä olin kaupassa ja istuin pihalla auringossa, mutta av aina lähettyvillä. Kyllä mä täällä yhteentoista asti olen, siis sulkemisaikaan asti. Voisko tää olla jo riippuvuutta. Jos tää palsta loppuisi, mä en tiedä mitä tekisin. Esim. just näin lomilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne päällä. No, loma kun loppuu niin ei ehdi enää kytätä mitään keskusteluja. Paitsi iltaisin ennen nukkumaanmenoa...

Tänään taas klo 23 asti, kyllä! Tämä on selvästi minulle kaverinkorvike, kun todella moni oikea kaveri on saanut viime aikoina lapsia, eikä enää voida tapailla kahviloissa yms.

Vierailija
2/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäki jo aamu 8 täällä.Oon kyllä välissä tehnyt ruokaa jne. mut pääosin roikkunu täällä ja lomalla kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jotenkin mä olen niin v**mäinen muija, että symppaan teitä. Toisaalta täältä saa asap, heti hyviä neuvoja, ja siis ihan asiaa.

Vierailija
4/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä, en ikänä paljastaisi kenellekään ulkopuoliselle, että mun vapaa-aika, ja vähän muukin aika hurahtaa täällä. Esim. julkisilla, jos mun on pakko lukea tätä palstaa, kuten on, niin katson aina, ettei takana ole naista, joka tunnistaisi palstan. Tosin monet miehet ja nuoretkin lukevat tätä palstaa. Jos kunnon av-mamma tunnistaisi mut, niin häpeisin silmät päästäni. Tää on mun irstas salaisuus.

Vierailija
5/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ja 1 minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen jo monta vuotta arvuutellut, että onko tuokin ja tuo palstamamma. Siis sairasta. Kerran tunnistin yhden työkaverin, kun se käytti nimitystä, jota täällä käytetään. En koskaan käytä täällä käytetty sanontoja normaalielämässä, jotta en paljastuisi.

Kerran lähdin töissä vessaan ja työhuoneen ovi jäi auki, av ruudulla. Se häpeän määrä, kuka tästä on ohi kävellyt. Yhtä nykyistä työkaveria epäilen vahvasti av-mammaksi, tosin ehkä hänkin minua.

Vierailija
7/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap ja 1 minkä ikäisiä olette?

En kerro, koska pelkään paljastuvani. 17 vuotta olen täällä luuhannut.

Vierailija
8/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Kaikki käyvät täällä joskus. Työpaikan nuoret miehetkin tuntevat av:n. En minä silti kerro istuvani täällä aamusta iltaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän