Kaikkien aikojen kamalin biisi?
Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen kamalin biisi? Minun mielestäni Nicki Minajin ”Stupid Hoe” on pahin. Se on liian yksitoikkoinen ja se on niin musiikillisesti kuin sanoituksellisesti karmea.
Kommentit (78)
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan, se on sellainen työmiehen lauantai. Tai jotain sinnepäin. Hirveä veisu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa räppibiisi. Nehän ovat käytännössä kaikki sama biisi.
Täysin samaa mieltä,en voi sietää!!!
VitaePro mainoslaulu! Ja ylipäätään koko mainos.
Jenni Vartiaisen Junat ja naiset. Inkkarirumpubiitti on kiva mutta sanat totaalista ripuliulostetta.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskun Hanuri. Voi kiasus.
Mikä tahansa Antti Tuiskun biisi.
Robinin tuotanto. Hulahula vaan...
Koko Dingon tuotanto. Ei voi eritellä huonointa. Onneksi niitä ei enää soiteta missään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen kamalin biisi? Minun mielestäni Nicki Minajin ”Stupid Hoe” on pahin. Se on liian yksitoikkoinen ja se on niin musiikillisesti kuin sanoituksellisesti karmea.
Maria Monde ja se kappale missä se puhuu rytmikkäästi jotain Instagram dam damista
Kaveri väittää, että Maria Monde on Transu ladyboy. Onko tietoa?
Yö: Joutsenlaulu, kamala, teennäinen jollotus
My heart will go on. Kaikki versiot.
Anna mulle tähtitaivas. Joo, inhokkimusiikkityyli nro 1 on iskelmä.
joo. täyttä paskaa. miten vitussa noista aikoinaan tuli niin suosittuja. lyriikatkin on aivan kuin jonkun teinikakaran kirjoittamia. ei täällä porissa oikein tykätä jos noita menee pilkkaamaan.
No eipä voi hehkuttaa näitä nykyajan rallatuksia ,hoetaan 2-3 sanaa ihan kyllästymiseen asti .....anna mä puhallan....😕
Mikä tahansa Saara Aallon laulama kappale
Mikä tahansa räppibiisi. Nehän ovat käytännössä kaikki sama biisi.