Hirviöminiä jo ennen häitä?
Poika on menossa naimisiin 2 vko kuluttua. Ikää on jo 25v, lapsuudenkodista muutti heti armeijan jälkeen, on opiskellut ja saanut työpaikan, elänyt omillaan jo pitkään vähän yli 80 km päässä. Soittelemme noin 2 krt/kk, minusta ei mitenkään häiritsevän usein.
Tulevaa miniää en kovin hyvin tunne, joten en osaa pitää välejämme minkäänlaisina. Sellaiset neutraalit "hyvä päivää kirvesvartta" -tyyppiset lähinnä.
Nyt ennen häitä on miniältä alkanut tulla minusta outoja viestejä. Minun täytyy muistuttaa, että poika käy parturissa (en ole huolehtinut asiasta 10 vuoteen, miksi siis nyt?), minun täytyy etsiä hääparin pöytään tietynväristä tylliä (juu, olen lomalla, mutta en ole osallistumassa hääjärjestelyihin mitenkään) ja minun pitää maksaa hääauton vuokra, koska se on veljeni liikkeestä vuokrattu ja saan varmaan alennusta. Ei siis mitään "voisitko, onko aikaa" -kysymyksiä vaan suoraa käsky, että tee näin.
Mitä tässä nyt sitten tekisi? Minusta poika ja tuleva vaimonsa saavat pitää oman elämänsä, se ei kuulu minulle, mutta miksi ihmeessä tuollainen käskevä sävy viesteihin ja miksi minun pitäisi paapoa aikuista poikaani kuin hän olisi täysin avuton tollukka. Parturissa käy 3 vko välein joka tapauksessa.
Ai taas tää.
Menikö ekat häät pieleen, kun taas on häät parin viikon päästä?