Mustalle miehelle raskaana?
En kaipaa mitään moraalisaarnoja, joten kommentoithan asiallisesti. Olen siis naimisissa ihan suomalaisen miehen kanssa, mutta epäilen olevani paksuna mustalle miehelle (jollekin niistä). Tapasin tämän ihanan mustan komistuksen viime vuoden loppu puolella baarissa kun oltiin tyttöporukalla pitämässä hauskaa. Menin silloin ensimmäisen kerran yöksi hänelle. Seksi oli mahtavaa hänen kanssa ja kaikki oli upeaa... Ikinä en ole vastavaa kokenut. Paras juttu oli kun hetki oltiin tapailtu salaa, niin kerran hän oli kutsunut myös ystävänsä tapaamaan minua. Voitte kuvitella kuinka tämä tyttö oli seitsemännessä taivaassa ku kolme lihaksikasta mustaa miestä käsitteli minua koko pitkän illan. Uuh...vieläkin tulee väristyksiä. Siinnä kiihkossa taisi tuo ehkäisy puolikin unohtua. Olin ihan laskenut kuitenkin, että ns. varman päivät oli juuri kohdallan, mut ei ne niin varmat tainnutkaan olla. Aina on voinut luottaa siihen, mut ei näemmä nyt.
Nyt on vaan tosi ikävä tilanne, tein nimittäin raskaustestin viime viikolla, ja se näytti positiivista. Nakkasin testin pienessä shokissa vessan roskikseen, ja unohdin sen sinne. Maanantaina onnitteleva aviomies olikin shamppanjapullon kanssa vastassa kun tulin töistä. Se oli mennyt tyhjentämään roskikset (mitä ei normaalisti ikinä tee)ja löytänyt tesin sieltä! Nyt hän luulee että olen raskaana hänelle... tokihan sekin mahdollist on, mut muitakin vaihtoehtoja on kolme.
Nyt kaipaisinkin neuvoja, mitä pitäisi tehdä. Ukko haluaa pitää lapsen ehdottomasti, ja nyt ollaan vähän hankalassa tilanteessa. Kerroin myös Nathanille asiasta...hänkin oli iloisesti yllättynyt, mutta pohdiskeli myös että kuka tahansa hänen kavereistaanki voisi olla isä. Ja nämä kaverit ovat menneet jo takaisin kotiin Englantiin. Pienestä nautinnosta koitui nyt kauhea sotku. Viisaita neuvoja kiitos.
Kommentit (8)
Onnea lapsesta, ei muuta kuin pidät lapsen ja nykyisen miehen. Tuskin tulee koskaan arvaamaan mitä on tapahtunut.
Lämpimästi onnea! Pidä lapsi ja olkoon tämänkin tapauksen jälkeen yhteisessä kodissanne ilo, onni, rauha, suola, leipä ja kauha.
Mun mielestä tää oli huono. Tässä taas aisuri kirjoittaa fantasiaansa, kuin joukko tummia isokullisia miehiä otti ja siemensi hänen vaimonsa tiineeksi.
Paljon onnea! Toivottavasti raskausaikasi menee normaalisti ja hyvin. Synnytystapahtuma voikin sitten aikanaan olla jännä, meinaan että minkä värinen on tuleva jälkikasvu. Siinä saattaapi miehesikin pyörtyä jos on eri värinen kuin itse.
Onnea perheenlisäyksestä! Meillä kanssa kolmas lapsi on musta. Vaimolla oli romanssi nigerialaisen työharjoittelijan kanssa. Ihmiset ovat selvästi uteliaita ja jotkut päätelleet lapsen olevan adoptoitu. Mustat geenit ovat jotenkin laadukkaampia ja vahvempia joten lapsestasi tulee suurella todennäköisyydellä täysin tumma.
haha, hyvä yritys - valitettavasti tosielämässä ei voi useinkaan tietää onko nainen ollut sillä lailla mustan miehen kanssa
Vit*t teillä wc:ssä mitään roskista oo!