Miten te sen teette? Te jotka näytätte aina huolitellulta ja siistiltä?
Mulla on ripsaria silmäpusseissa, rähmää silmänurkassa ja huulipunaa hampaissa. Hiukset takussa pari tuntia kampaamisesta. Kengissä mutaa ja vaatteissa irtohiuksia.
Käyttekö te koko ajan vessassa siistiytymässä ja lisäämässä meikkiä?
Kommentit (22)
Panostan ihon ja hiusten hoitoon. Rasvaan ihoa herkälle iholleni sopivilla tuotteilla ja käyn säännöllisesti kampaajalla kirkastamassa luonnollista väriäni. Meikin teen huolella mutta pidän sen yksinkertaisena. Levitän meikkivoiteen pohjustustuotteen päälle ja sitten vähän ripsaria ja huulirasvaa. Yleensä ei muuta tarvitse. Kynsissä mulla on huomaamatyomat geelaukset. Väri on yleensä tosi vaalea nude ja pituus ihan lyhyt.
Kampaus on aina säähän sopiva. Jos ilma on kostea niin teen napakan ranskanletin tai ponnarin jne. Lisäksi pukeudun aina sään mukaan. Sadesäällä puen kumpparit ja sadetakin. Vaatteita ja asusteita yritän ostaa harvoin ja panostan niiden laatuun. Vältän myös keinokuituja vaatteissa.
Päivän aikana en juurikaan peiliin vilkuile tai kanna mukana mitään ehostusvälineitä. Teen pohjatyön kunnolla. Enkä toisaalta jaksa edes stressata siitä jos näytän välillä homssuiselta. Puhtaus ja iloisuus ovat jo tosi hyviä asusteita.
Mulla kaikki alkaa hiuksista. Ne pitää olla malliin leikatut, aina puhtaat ja laitetut.
En edes käytä hirveästi meikkiä (kulmaväri, ripsari, huulipuna. Talvella kevyt meikkivoide ja poskipuna). Vaatteet vartalon mallille sopivia, kengät siistit ja korolliset töissä. Vapaalla sitten matalia kenkiä.