Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet siitä, että joku 'auttaa nöyryyttäen' siis esimerkiksi voisi rahallisesti auttaa laittamalla rahan tilille mutta mieluummin antaa suurieleisesti pienissä erissä muiden edessä?

Vierailija
30.07.2017 |

?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan todistajia sille, että annan rahaa. Ja jos laitan tilille, katsoo sossu sen tuloksesi.

Vierailija
2/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo tekee tuota :D Olen todella kiitollinen että saan rahaa, mutta vähän ärsyttää ja huvittaa se tapa miten sitä annetaan.

Kyselee isoon ääneen että onko mulla varaa ruokaan tai vastaavaa, sitten käy hitaasti hakemassa lompakon jos on anteliaalla päällä (Eli siis pelkkä tieto siitä että mulla on tarve saada rahaa ei aina riitä, joskus kyselee ilmeisesti ihan huvikseen vaan) ja suurieleisesti sitä kaivelee ja antaa kolikoita tai 10e setelin. Samalla myös viljelee näitä perus "Pitäähän sitä auttaa kun olet meidän tyttö" ja "Eikö olekkin hyvä että minulla on rahaa niin voin auttaa" -juttuja. Sitten pitääkin moneen otteeseen nöyränä kiitellä ja suunnilleen perse edelle kumarrellen peruuttaa pois.

Vierailija
4/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tarvii aina yleisön hyville teoille. Eihän auttamisessa (heidän mielestään) ole mieltä, jos ei siitä mahdollisimman moni tiedä. Jokainen auttava teko nostaa jalustaa korkeammaksi. Kannattaa jakaa vaikka satanen kymmeneen kertaan pienenä summana, niin siitä saa jo kymmenkunta hyvää tekoa :).

Sama ihmistyyppi (nuorempana versiona) julkaisee jokaisen hyvän teon somessa.

Toki voi myös olla, että sitä rahaa ei edes olisi antaa kerralla yhtään enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi