Eikö nykyään miehet ajattele että nainen on maksullinen jos tulee jossain tekemään aloitteen?
Ihmettelen suuresti täällä sitä että miehet vinkuu ettei naiset tee aloitetta. Minä olen ollut sinkku viimeksi 90-luvun lopussa, eikä tullut pieneen mieleenkään että menisin miehille jotain ehdottelemaan. Tottakai katsoin miehiä "silläsilmällä" mutta odotin ja toivoin että tulisipa tuo mies minua iskemään. Yleensä ei tullut ne miehet, vaan kaikki känniääliöt ja kylähullut...
Minun nuoruudessani puhuttiin aina että naisen pitää esittää vähän vaikeasti saavutettavaa, ettei ole helppo nakki, eli jakorasia. Miehen pitää saada metsästää jotta kiinnostuu naisesta, jos nainen tyrkyttää itseään on epätoivoinen luuseri jota miehet joko käyttää hyväksi tai karttaa (ajatellen että tuo on jakorasia).
Onko netin myötä asiat muka muuttuneet niin radikaalisti, että aloitteita tekevä nainen ei saa jakorasian tai huonon naisen mainetta? Eikö miehet enää ajattele että jos nainen minulle tyrkyttää itseään, tekee niin kaikille muillekin miehille?
Kommentit (10)
A) miehet jotka itkee etteivät naiset tee aloitetta ovat lapasia, joten anna olla. B) nainen voi tehdä ihan yhtä hyvin aloitteen, ette ole mitään passiivisia lehmiä. C) jakorasia ajattelu kuuluu viimevuosituhannelle ja teineille. D) jos ajattelet aina muiden mielipiteitä, niin elämäsi on kurjaa. Aina löytyy joku joka arvostelee sinua, teet mitä tahansa.
No kaikki ei koe asioita noin kärjistetysti ja mustavalkoisesti. Ja kyllä suurin osa erottaa prostituoidun ja tavallisen ihmisen eron.
M
Riippuu millä tavalla tekee aloitteen. Jos tulee hieromaan haaroista, niin pidän prostituoituna, mutta juttelemaan tulevaa naista en.
Minkä ikäinen ap mahdat olla? Itse en ole moisia oppeja saanut, yhdessä puolisoni kanssa jo 30 v.
Omista suhteista / yhdenillanjutuista / säädöistä yms noin puolet on amasta aloitteesta ja puolet naisen aloitteesta lähteneet liikkeelle. Ihan normaalia täällä Pohjolassa.
m30
Kyllä kait voit mennä juttelemaan kiinnostavan miehen kanssa? Kyllä mies puolestaa jollain tavalla osaa ilmaista jos on enemmästä kiinnostunut. Enneaikaan saattoi olla joku naisenpiitys tavallista. Nykyisin se on kerrasta poikki. Ei sellaiseen ole kenelläkään aikaa eikä mahdollisuuttakaan jos vain kerran tavataan.
Hei mennäänkö kahville, syömään, elokuviin? Näitäkö ei saa ehdottaa ettei maine mene 😂
Yhden yön baariseikkailuja en ole koskaan harrastanut.
Ei ajattele. Kun tuli ero ja muutin kunnan kämppään (yksiöitä kaikki), oli vientiä! Aina kun olin kotona, oli joku (niistä kolmesta) yksinäinen nainen "apua pyytämässä" ja kutsumassa sen jälkeen "ihan vain kahville..."
Olihan se kivaa aikaa... :D
Itse en tee aloitetta. Miksi tekisin? En ole koskaan kokenut että joku olisi oikeasti minusta kiinostunut. En halua pettyä, tuntea tyhmyyttä, hävetä ja nolostua. Tämän kaiken lisäksi haaveet romahtaa. Nytkin olen mielettömän ihastunut mieheen jolla sama harrastus kuin minulla. En kuitenkaan ikipäivinä paljasta asiaa hänelle.
Niin, miksi ette nyt vastaa?