Rovaniemen musti&mirri...
Olenko ainoa joka on huomannut että k.o liikkeen varastotilanne on todella huono? Selasin taas tiettyjä tarvikkeita netissä ja huomasin että monen eri tuotteen kohdalla huusi punaisella teksti "loppu varastossa" viimeksi kissojen virbac -hammasharjat olivat loppu ja monta viikkoa piti odottaa että niitä on. Eikö sitä varastotilannetta voi parantaa yhtään?
Kommentit (9)
Kikkimies kirjoitti:
Osta marketista.
Olen käynyt kerran Musti&Mirrissä ostamassa kumisen puruluun. Tunkin sen perseeseeni ja vedin kätöseeni
Hehheh, olipa hauskaa. Jos haluat trollata, tee oma aloitus, älä pilaa ketjua. Ps. Marketista saa vain kissanruokaa. Ei hammasharjoja eikä shampoita, kissanpetejä, harjoja jne.
Joku ketjun yleisvarasto vai kyseisen liikkeen varasto? Entä jos soittaisit ja tilaisit ko. tuotteen kyseiseen myymälään? Täällä Helsingissä ainakin saa parissa päivässä tilattua tuotteen jota kyseisen mustimirrin valikoimissa ei ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku ketjun yleisvarasto vai kyseisen liikkeen varasto? Entä jos soittaisit ja tilaisit ko. tuotteen kyseiseen myymälään? Täällä Helsingissä ainakin saa parissa päivässä tilattua tuotteen jota kyseisen mustimirrin valikoimissa ei ole ollenkaan.
Liikkeen varasto. Aina vastataan ettei osata sanoa koska tuotetta taas tulisi.
En kyllä ymmärrä miten tämä kuuluu vauvapalstalle ollenkaan?
Palaute suoraan liikkeeseen ehkä toimisi paremmin eikä mustamaalaisi yrittäjää
Se ei ole mustamaalaamista, jos puhuu omista kokemuksista liikkeessä asioidessa. Kyllä yritystä saa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten tämä kuuluu vauvapalstalle ollenkaan?
Palaute suoraan liikkeeseen ehkä toimisi paremmin eikä mustamaalaisi yrittäjää
Se ei ole mustamaalaamista, jos puhuu omista kokemuksista liikkeessä asioidessa. Kyllä yritystä saa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten tämä kuuluu vauvapalstalle ollenkaan?
Palaute suoraan liikkeeseen ehkä toimisi paremmin eikä mustamaalaisi yrittäjääSe ei ole mustamaalaamista, jos puhuu omista kokemuksista liikkeessä asioidessa. Kyllä yritystä saa arvostella.
Palautteeseen ei ikinä vastata k.o liikkeessä. Paitsi jos se on ylistävää.
Lisään vielä, että kyllä, täällä on keskustassa liikkeet jälki ja lemmikin valinta, mutta tietyissä osin valikoima kehnompi, +esim kissanhiekka on kalliimpaa.