Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheek on hankkinut ranskanbulldogin

30.07.2017 |

nimeltään Otus.

Koirat muistuttavat aina omistajiaan. ;-)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä OT:

Kaksi vuotta sitten naapuri otti ranskiksen. Siellä mies selitti, että hyvä rotu. On pieni, mutta äijämäinen.

Mites se jalostus? Yms ongelmat? ei kuulemma kiinnosta. Olen hieman kärkkään keskustelun siis käynyt tuon omistajan kanssa, en ole ainoa.

Meillä on kaksi sekarotuista pientä koiraa (terriereitä enimmäkseen). Saavat olla suht vapaana omalla asukaspihalla, on aidattu. Tässä vierailee paljon muitakin naapuruston koiria, että välillä tää muistuttaa jo koirapuistoa, kun on seitsemänkin koiraa samaan aikaa telmimässä tai nukkumassa.

Tää ranskiksen omistaja kerran sitten päätti tuoda omansakin meidän pihaan. Puhumatta meille mitään ensin. Meillä koirat köllöttelivät pihalla ja ykskaks alkoi älytön älämölö. Mies syöksyi pihalle, että mitäs hittoa nyt?! No, meidän uroskoira oli napannut tätä ranskista niskasta. Ei hampaanjälkiä, mutta kunnon ähinä ja paikan näyttö.

Siitähän tuo omistaja sitten alkoi öyhöttämään, että tuo hullu tappajakoira pitää tappaa, piikille se kuuluu. Miksi tuo koira oli tällä pihalla? No, mä ajattelin, että tutustuvat. Joo, ei noin.

Sen jälkeen noi koirat ovat aina vitjassakin toisilleen uhitelleet. Meillä koirat eivät ole olleet remmirähjiä, mutta nyt ovat tuon yhden kohdalla. Se mies ei enää suostu puhumaan meille, että jos tilanteen sais korjattua. Koska olemme hankalia riidankylväjiä. Toisinaan vaan nostaa hihnasta ylös!! ja kantaa omansa pois, jos kohdataan.

Vierailija
22/25 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavuoressa ei ihmisillä olekaan muita koiria kuin ranskanbulldoggeja. Se on niin nähty vaikka södejä koiria onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tätä miettinyt, että miten osalla julkkiksista on aikaa esim koiralle.

Onko se koira jatkuvasti hoidossa? Vai kiertääkö kaikkialle mukana? Etenkin poikamies Cheekin kohdalla.

Vierailija
24/25 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskis, puudeli ja chihuahua on aina saman porukan suosiossa.

Vierailija
25/25 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että cheek otti tuon rodun sen takia että se tukisi jalostusta sen lisäksi jarehan sanoi että otus on reipas koira jos sillä sattuu olemaan sellainen jalostus vika se ei kiellä jarea ostamasta sitä, koira se sekin on. ollaan ylpeitä siitä että se pääsi jarelle eikä millekkään ihmiselle joka jalostaa niitä ja ei pidä siitä huolta. Jare voi silti olla yhtä eläinrakas kuin muutkin rodusta riippumatta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi