Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (6758)
Tänä yönä tosi vahva kestää, monen tunnin päässä aamu on, mutta kuka voisi meitä estää, kun mä lennän sinun kanssasi aurinkoon
Vierailija kirjoitti:
Tänä yönä tosi vahva kestää, monen tunnin päässä aamu on, mutta kuka voisi meitä estää, kun mä lennän sinun kanssasi aurinkoon
Siivin vahvoin vain kotka voi nousta aurinkoon.
Kotkan poikii, ilman siipii maailman myrskyt keinuttaa
Varjoista tunturin
huipulle kiipesin
taivasta tarkkailin
kotkaa etsien
Silloin mun ystäväin
pois lensi pilviin päin
Hetkeksi sinne jäin
tuuleen huutaen:
Lennä, liidä merten taa
Kerrothan, on yksi maa
Lapin maassa olla saa
vapaa jokainen!
Miks’ leivo lennät Suomehen sä varhain kevähällä, et viihdy, lintu riemuinen, sä maalla lämpimällä? Miks’ äänes soreasti soi vain Suomen taivaan alla ja vaikka puut ne vihannoi, sä lennät korkealla?
Vierailija kirjoitti:
Miks’ leivo lennät Suomehen sä varhain kevähällä, et viihdy, lintu riemuinen, sä maalla lämpimällä? Miks’ äänes soreasti soi vain Suomen taivaan alla ja vaikka puut ne vihannoi, sä lennät korkealla?
Kotimaani onpi Suomi, Suomi armas synnyinmaa. Siellä valkolatva tuomi ahon laitaa reunustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaani onpi Suomi, Suomi armas synnyinmaa. Siellä valkolatva tuomi ahon laitaa reunustaa.
Syvä iskumme on
viha voittamaton.
Meill ei armoa ei kotimaata
Sotilaat, kansat, maat, pois jo tykit pankaa. Etteivät lapsemme nyt sotaa nää, viimeinen olkoon tää.
Vierailija kirjoitti:
Sotilaat, kansat, maat, pois jo tykit pankaa. Etteivät lapsemme nyt sotaa nää, viimeinen olkoon tää.
mun isä oli sotamies ja nuori, kauniskin, jo viisitoistavuotisna hän astui rivihin
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan elää.
Kiitän elämästä tänään herrani.
Kaikki päivät ovat suurta lahjaasi.
Eläköön elämä ja yö, eläköön tumma taivas ja tähtien vyö.Toivo kanssani ettei tähti tähteä lyö.
Sitä sielujen sympatiaa
josta isoisä kertoi sitä tarvitsee maa.
Elää olen saanut, elää päivän jokaisen
Vain elämää, ei sen enempää on kaikki tää, koeta ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Miks sun naamas on niin lähellä et se sumenee niinkuin järkikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sun naamas on niin lähellä et se sumenee niinkuin järkikin
Onks järkee vai ei?
Onks järkee vai ei?
Onks järkee vai ei?
Onks järkee vai ei?
Ylen tyhmä sä oot, sen huomaa kyllä (jostain runosta)
kaiken kätkee taivas tuo, auringon
pilvet, tähdet se myös suo, kuutamon