Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (4331)
Punertaa marjat pihlajain, kuin niillä verta ois, on yli pääni lentäneet jo muuttolinnut pois. Mukaansa ei mua ottaneet ne maihin vieraisiin, saa siivettömät jäädä vain maan karun kahleisiin.
Vierailija kirjoitti:
Punertaa marjat pihlajain, kuin niillä verta ois, on yli pääni lentäneet jo muuttolinnut pois. Mukaansa ei mua ottaneet ne maihin vieraisiin, saa siivettömät jäädä vain maan karun kahleisiin.
Nils Holgersson, ilmojen halki hän liitää, kotkalla kiitää, muu taakseen jää.
Mietin, mitä oli elämäni ennen rakkautta, ennen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet vain jäljelle jäi
Vain Hilima tuo Hilima ei suapunnutkaan ja iteksein sain jiähä vain uattelemaan. Niin kaanis oli ilima, mut kaaniinpa oli Hilima. Voe voe nuo tunteet nuo tuhannet tunteet, jotka sillo miu mielessäin ailahtel.
Mutta Hiliman vei minulta Onni
Laakkonen, kylän ravattisonni.
Hajanaisten kenkies lotinaa
navetalta kuule nyt en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Hilima tuo Hilima ei suapunnutkaan ja iteksein sain jiähä vain uattelemaan. Niin kaanis oli ilima, mut kaaniinpa oli Hilima. Voe voe nuo tunteet nuo tuhannet tunteet, jotka sillo miu mielessäin ailahtel.
navetalta kuule nyt en
Muu muu siellä ja muu muu täällä
Siellä muu, täällä muu, joka puolla muu muu
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmät ja minun silmät, ne aina yhteen palaa. Yhden kerran julkisesti ja toisen kerran salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmät ja minun silmät, ne aina yhteen palaa. Yhden kerran julkisesti ja toisen kerran salaa.
Mä ainiaan muistan sen, miss Istuin rakkaani kanssa hellästi syleillen. Ja kiirehti kesäinen päivä, sunnuntaipäivä tyyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainiaan muistan sen, miss Istuin rakkaani kanssa hellästi syleillen. Ja kiirehti kesäinen päivä, sunnuntaipäivä tyyni.
on hunajainen muisto tuon kesän nyt vain
Kell onni on, se onnen kätkeköön, kell aarre on, se aarteen peittäköön, ja olkoon onnellinen onnestaan ja rikas riemustansa yksin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kell onni on, se onnen kätkeköön, kell aarre on, se aarteen peittäköön, ja olkoon onnellinen onnestaan ja rikas riemustansa yksin vaan.
mut muista et ihmiselämään riittää kun selviydytään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm a survivor
I'm not gon' give up
I'm not gon' stop
I'm gon' work harder
I'm a survivor
I'm gonna make it
I will survive
Keep on survivin'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sua unhottaa poies, vaik en ikänäin sua saa, sä olet ikuisesti rakkaissa muistoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sua unhottaa poies, vaik en ikänäin sua saa, sä olet ikuisesti rakkaissa muistoissa.
kun päättyy tää muistot vain jää
Ja kun kirjeeni sä saat, muista silloin, se viesti on rakkauden. Sen suljen suudelmin, siinä on kesä lämmin, uskothan sen.
...kirjoita postikorttiin nähdäänkö uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Ja kun kirjeeni sä saat, muista silloin, se viesti on rakkauden. Sen suljen suudelmin, siinä on kesä lämmin, uskothan sen.
Punaiset lehdet vaahterasta maahan leijaa, suvi on mennyt, iloni raukenee. Lyhyt oli kesän ihana aika, muistot jälkeen vain jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
navetalta kuule nyt en
Lumikki, makea maito ja viili on tuotteitas. Ethän kaatele aitoja, kuopien sorkillas multaa niinkuin villitty. Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle.
Katson autiota hiekkarantaa
Ajatukseni mun kauas kantaa
Täällä minä sinun kanssas kerran olla sain, kahden vain
Katson autiota hiekkarantaa
Mulle kauneimmat se muistot antaa
Kesäpäivän, jolloin sain mä olla onnekkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
navetalta kuule nyt en
Lumikki, makea maito ja viili on tuotteitas. Ethän kaatele aitoja, kuopien sorkillas multaa niinkuin villitty. Käytös siivo ja hillitt
Soitan soitan torvee
lehmät vien kauaksi korpeen
Zervuska Haidis!