Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (4017)
Vielä on paikka jossain, missä lapsille lauletaan. Olet turvassa kaunalossain, näin kai toivoa saan.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on paikka jossain, missä lapsille lauletaan. Olet turvassa kaunalossain, näin kai toivoa saan.
Onnenmaassa vaan
me siellä kohdataan
taas onnen kanssasi jaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnenmaassa vaan
me siellä kohdataan
Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa,
Missä onnen kaukorantaan laine liplattaa.
Missä kukat kauneimmat luo aina loistettaan,
Siellä huolet huomisen voi jäädä unholaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnenmaassa vaan
me siellä kohdataan
Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa,
Missä onnen kaukorantaan laine liplattaa.
Missä kukat kauneimmat luo aina loistettaan,
Siellä huolet huomisen voi jäädä unholaan.
Oi jospa oisin saanut olla mukana
...vaikka köyhä oon, tunnen kuin voisin löytää tiet maailman rikkauksiin...
Vierailija kirjoitti:
...vaikka köyhä oon, tunnen kuin voisin löytää tiet maailman rikkauksiin...
Työlki ellää mut kaupal rikastuu
Ei ole mulla markkoja taskussa, mutta siitä viis mä välitän
Tähtinen taivas ja kuutämoyö tienviittana kulkurin on, jos liiaksi matkalla kiristää vyö, niin poikkean taas taloon.
Vierailija kirjoitti:
Tähtinen taivas ja kuutämoyö tienviittana kulkurin on, jos liiaksi matkalla kiristää vyö, niin poikkean taas taloon.
En enää koskaan sua tahdo nähdä pihallain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pot, pot, potkut saada sain, ilman hakkailua, erokirjan saada sain mä rakkailtain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pot, pot, potkut saada sain, ilman hakkailua, erokirjan saada sain mä rakkailtain!
Siks revin kirjees, tuleen heitin sen
Kyynelistä kosteista kynttelini sammuu kamarin akkunalla. Etkö sinä voisi sytyttämään tulla sillä rakkautesi valakialla.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä kysyt miksi kyyneleet.
Vähän ennen kyyneleitä
jokin merkki mulle annan sanaton.
Sinun silmät ja minun silmät ne aina yhteen palaa, yhden kerran julkisesti, ja toisen kerran salaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmät ja minun silmät ne aina yhteen palaa, yhden kerran julkisesti, ja toisen kerran salaa.
...mä tiedän lammen mis ei vesi jäädy ei paista aurinko ei loista kuu. Niin vaikeata onkin sinne pääsy kun ruohon peitossa on sen suu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...mä tiedän lammen mis ei vesi jäädy ei paista aurinko ei loista kuu. Niin vaikeata onkin sinne pääsy kun ruohon peitossa on sen suu...
On pimeä korpi ja kivinen tie
ja usein se käytävä liukaskin lie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pimeä korpi ja kivinen tie
ja usein se käytävä liukaskin lie.
Nousen pystyyn jos kaadun
Jos helmiä kyyneleet ois, mua rikkaaksi mainita vois.