Missä voisi saada istutettua uusia kulmakarvoja?
Olen kyllästynyt näihin omiin viivoihin. Tuhosin kulmakarvani nyppimällä niitä liikaa 90-luvulla, eivätkä ne enää kaava. En meikkaa muuten, joten meikatut kulmakarvat näyttäisivät muuten meikittömässä naamassa myös oudoilta. Haluaisin palauttaa vain sen alkuperäisen luonnollisen lookin.
Kommentit (9)
Nuo edellämainitut ovat ripsien hoitoaine (latisse), josta tuskin on hyötyä tapauksessa jossa ei ole edes karvaa johon sitä voisi levittää. Rovaniemi taas oli jokin kaljuuntumislääke. En löytänyt tietoa, että auttaisi tapauksiin joissa karvatuppi on vaurioitunut nyppimisen takia. Revitabrow vaikuttaisi olevan myös tapauksiin, joissa halutaan lisätä jo olemassa olevan karvan kasvua, kun taas minun tapauksessani karva ei enää kaava ollenkaan.
Mitäs nypitte. Tulos on avoimesti kaikkien tiedossa jo etukäteen.
Ainakin tyttöystävä kun vahingossa roiskutti roganea otsalle niin siinä alkoi hetkellisesti kasvaa karvaa.
Kyllä latisse ja revitabrow myöskin auttavat uusien karvojen kasvussa mutta tapauskohtaisella menestyksellä eivätkä ole yhtä tehokkaita.
Vähän veikkaan, ettei näitä kauheasti tehdä Suomessa, pieni maa, vähäinen kysyntä. Mutta varmaan joku hiustensiirtoja tekevä lääkäri voisi tehdä näitäkin.
Realselfin sivuilla on kyllä kuvia ja kokemuksia toimenpiteestä, varmaan olet huomannutkin jo.
Mä voisin lahjoittaa. 20 vuotta nypitty ohuemmaksi näitä karvamatoja ja yhtään ei ole kasvu heikentynyt. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte millä tavoin pitäisi nyppiä että se karvatuppi vaurioutuisi.
Eikö kukaan tiedä missä näitä saisi Suomessa laitettua?
No etsi ne hiustensiirtoja tekevät paikat ja soita niihin tai laita sähköpostia. Sillä se parhaiten selviää.
Muakin kiinnostais tuommonen. Tietääkö kukaan?