Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä varattua naista joka joskus ihastunut voimakkaasti lähes tuntemattomaan mieheen?

Vierailija
29.07.2017 |

Olen varattu nainen seurustellut jo 5v. Nautin olostani poikaystäväni kanssa, olo on todella todella rento aina hänen seurassaan ja hän on varmaankin maailman kilteimpiä ihmisiä. Todella ihana ihminen.

Olen kuitenkin ihastunut mieheen, jota näen melko usein mutten tunne yhtään(???!!). Olen siis voimakkaastikin ihastunut ja ehkä hänkin on en tiedä. Emme tunne toisiamme, mutta vaikutamme tyyliin sielunkumppaneilta...

Aivan hirveä tilanne jonka kanssa olen kärvistellyt pidemmän aikaa ja inhoan melkeinpä itseäni. Mitä tekisit tilanteessani? En ikimaailmassa pettäisi miestäni, en ikinä. Kunnioitan 100% poikaystävääni.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutustut niin saatat huomata et onkin ihan hirveä tyyppi. Ehkä kannattaa siis tutustuakin.

Vierailija
22/24 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa silmistä, poissa mielestä! Vanha sanonta pitää paikkansa, Varaudu kuitenkin siihen että jonain päivänä näet hänet taas ja kaikki tunteet voikin tulla kymmenkertaisina takaisin. Nimimerkillä kokemusta on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt.

Tilanne oli itselleni otollinen henkisesti joten ihastuin päätä pahkaa käytännössä ulkonäön perusteella vaikka se on täysin vastoin omaa ajatusmaailmaani. Suuria tunteita joista ei päässyt irti vaikka tiesi että oma keho on tehnyt tepposet koska olin antanut sen tapahtua.

Päädyin kertomaan toiselle - oli pakko että pääsin ulos tilanteesta. Sain pakit ja aivoni taas selkeiksi. Eli täysin omasta päästä koko juttu vaikka tyyppi flirttailikin alussa.

Äläkä missään nimessä jatka harmitonta flirttiä ihmisen kanssa johon olet tahtomattasi ihastunut! Tunne vain pahenee ja haikailet ikuisesti hänen peräänsä.

Vierailija
24/24 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa luultavasti ihan erilainen, mitä on olosuhteiden takia pakko esittää.

Ap on ihastunut mielikuvaan, ei todelliseen ihmiseen kuten näissä aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan