Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä varattua naista joka joskus ihastunut voimakkaasti lähes tuntemattomaan mieheen?

Vierailija
29.07.2017 |

Olen varattu nainen seurustellut jo 5v. Nautin olostani poikaystäväni kanssa, olo on todella todella rento aina hänen seurassaan ja hän on varmaankin maailman kilteimpiä ihmisiä. Todella ihana ihminen.

Olen kuitenkin ihastunut mieheen, jota näen melko usein mutten tunne yhtään(???!!). Olen siis voimakkaastikin ihastunut ja ehkä hänkin on en tiedä. Emme tunne toisiamme, mutta vaikutamme tyyliin sielunkumppaneilta...

Aivan hirveä tilanne jonka kanssa olen kärvistellyt pidemmän aikaa ja inhoan melkeinpä itseäni. Mitä tekisit tilanteessani? En ikimaailmassa pettäisi miestäni, en ikinä. Kunnioitan 100% poikaystävääni.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a kuule. Älä tee mitään hätiköityä.

Vierailija
2/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti puhut musta.

M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tiedä ihastuksesi luonteesta mitään?

Vierailija
4/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin kerran erääseen mieheen, jota en koskaan ollut edes tavannut, olin ainoastaan jutellut hänen kanssaan jonkin aikaa eräällä nettifoorumilla. En tiennyt hänestä edes juuri muuta nimimerkin lisäksi kuin asuinpaikan, iän ja ammatin (ja nekin hän saattoi ihan hyvin valehdella). Ehdimme jutella vain pari viikkoa ja sitten tuo koko nettisivusto kaatui ja yhteytemme katkesi (emme olleet vaihtaneet edes s-postiosoitteita eikä mitään).

Ajattelen asiaa vieläkin joskus vaikka siitä on aikaa jo vuosikausia.

Vierailija
5/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja keski-ikäinen. Ihastuin työpaikalla pari vuotta sitten paljon nuorempaan mieheen aivan järjettömästi, enkä ole vieläkään päässyt ei-toivotuista tunteistani eroon. Yritin kertoa hänelle, koska ajattelin että tunteeni haihtuisivat jos hän saisi tietää niistä, mutta en saanut tilaisuutta. Kohta tulee vuosi siitä, kun olemme viimeksi nähneet, mutta en vain saa häntä mielestäni.

Vierailija
6/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teen?! Sekoan kohta. Pitäisikö minun hankkiutua tilanteeseen, jossa en näe miestä enää lainkaan?

Ap

Vierailija
7/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä teen?! Sekoan kohta. Pitäisikö minun hankkiutua tilanteeseen, jossa en näe miestä enää lainkaan?

Ap

Ehkä niin on paras.

Vierailija
8/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia :) Itse ihastuin samassa työpaikassa olevaan mieheen, jotenkin tulkitsin että hän katselee minua ja aloin leikilläni flirttailemaan. Lopulta ihastuin ja aina työpäivän alkaessa kyttäsin onko mies töissä. Sitten sain tietää hänen nimensä, sukunimen paljon myöhemmin ja fbssa selvisi että mies on parisuhteessa. Ja odottavat vauvaa.. Vauva kun syntyi niin samat jutut miehen suunnalta jatkuivat, flirtit ja kehut jne. Aika veijari. Nykyään heitetään läppää ja pälistään kun nähdään töissä, ja onhan sitä kiva katsellakkin, etäältä :)

Vierailija
9/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minun ihastukseni on sinkku. Helpottaisi paljon jos olisi parisuhteessa, mutta kun ei ole.. :(

Ap

Vierailija
10/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Mitä tekisit tilanteessani?

Ap

Vierailija
11/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, kauanko olet nyt tuntenut ihastusta? näettekö usein? välttele aluksi häntä, ja pysy erossa, olethan varattu. yritä päästä tunteistasi häntä kohtaan eroon ja unohtaa.

jos et silti saa häntä mielestäsi ja olet ns sekoamassa hänestä, kai sinun on jotenkin hieman tutustuttava siihen mieheen, jotta tilanne realisoituu. kun olet kuitenkin sitoutunut poikaystävääsi, pysyisin kaukana tutustumisesta hyvin pitkään. 

jos ei mitenkään voi erossa pysyä, on sinun katsottava sitten se kortti. mutta jos se menee siihen pisteeseen, on sinun oltava 100%rehellinen poikaystävällesi kaikesta mitä tapahtuu.

en osaa paremmin neuvoa, yrittäisin toimia itse samoin jos olisi ajankohtaista

Vierailija
12/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^siis tarkoitin, että on erottava nykyisestä ennen kuin mitään uutta voisi toisen kanssa alkaa.

elämässä ihastuksia tulee ja menee, ja sinun täytyy katsoa kuinka sitoutunut olet poikaystävääsi. jos olet täysin sitoutunut häneen, et pidä mitään yhteyttä sellaiseen mieheen, joka suhdettanne voisi uhata.

Vierailija
13/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi voisi olla kirjoittamani, mutta auttaa kummasti kun et vaan näe kyseistä henkilöä ollenkaan. T. Saman kokenut

Vierailija
14/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samassa tilanteessa. Paitsi mieskin varattuna. Mutta olen nyt huomanut olevani hänelle ilmaa joten se siitä. Tietenkin se myös harmittaa mutta ehkä se ettei hän millään lailla ruoki asiaa saa ihastumisen loppumaan.

Toisaalta sinua haluaisin neuvoa kokeilemaan onko miehellä mitään sinua kohtaan. Sehän voi myös jatkua ihan leppoisana ja harmittomana flirttinä. Tai sammua kokonaan.

Vierailija
15/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilla ihastuminen on vähän sama, kun näyttelijät ihastuu monesti vastanäyttelijään. Jossain toisessa konseptissa tuskin huomaisit koko tyyppiä. Älä tee mitään.

Vierailija
16/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa luultavasti ihan erilainen, mitä on olosuhteiden takia pakko esittää.

Vierailija
17/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, opiskeltiin vapaamuotoisesti puolitoista vuotta samassa ryhmässä, itseasiassa vaihdoin ryhmää vuoden kuluttua, mutta joustavuuden takia pystyi vaihtelemaan ryhmiä ja pian hänkin siirtyi samaan ryhmään.

Jouduin hektisen työtilanteen vuoksi laittamaan opinnot paussille ja kannusteena myös oma ihana suhteeni, jota halusin tällä päätöksellä suojata.

Olen elämäni aikana ollut kiinnostunut kolmesta miehestä ja en olisi uskonut, että eteen tulisi vielä uutta ihastusta, vielä täysin tuntematonta 😓

Enempää en edes halua alkaa avaamaan tilannetta, tunnen itseni hirveäksi petturiksi jo näistä tunteista, saati että olisin pidemmälle mennyt kuin kerran viikossa pakollisen aktiviteetin merkeissä tapaamisen.

Nyt ihana mieheni soittelee kitaraa sohvalla, liityn seuraan ja annan hölmöjen ihastumisten olevan juuri sitä mitä ovat, hölmöjä.

Vierailija
18/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt samoin. Odottelin että tunne meni ohi, siinä meni puolisen vuotta. Olin silloin ja olen edelleen ihan onnellisesti naimisissa joten ei tullut mieleenkään tehdä mitään. Vaikka joskus kutkuttaa ajatus mitä olisi voinut sattua, jos erään kesäisen iltavuoron jälkeen olisinkin vastannut kutsuun drinkeille myöntävästi. Nykyään naurattaa omat silloiset "tunteet". Mutta käsittääkseni näitä ihastuksia pitkissä parisuhteissa tulee ja menee, sinusta itsestäsi on kiinni vastaatko houkutuksiin vai et.

Vierailija
19/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut ihastunut..

Vierailija
20/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun ette tunne oikeasti paremmin toisianne, kyseessä on "hölmö ihastuminen".

on sinun päätöksesi haluatko tutustua häneen paremmin koska olet kiinnostunut. jos olet hyvin rohkea, otat riskin ja hieman tutustut häneen kaverina. se voi hälventää ihastustasi häneen. nythän kaikki on mystistaä ja kiehtovaa siinäkin mielessä teidän välillä. jos pelkäät että rakastut häneen oikeasti, sinun täytyy päättää että et tutustu, vaan pysyt poikaystäväsi kanssa ja jatkat sitä matkaa.