Helsingin paras kampaamo + kampaaja?
Auttakaa! Kampaaja menee nyt vaihtoon. Suosittele minulle hyvää kampaajaa ja kampaamoa Helsingistä? Perustele lyhyesti yhdellä virkkeellä. Huom. laadulla on nyt väliä, en etsi ns. halpiskampaamoa.
Kommentit (35)
Kävin tämän ketjun läpi ja googlasin muutaman paikan, ei nyt sattunut olemaan aikoja tässä ketjuissa olleille kiinnostavantuntuisille kampaajille. Haluaisin siis vähän mallinmuutosta ja lisäksi raitoja. Tykkään sellaisista mieskampaajista, joille voi antaa suuntaviivaa ja sitten vapaat kädet. Siis sellainen aktiivinen, taiteellinen ote kampaajalta olisi kiva. En ole naisvihaaja mutta jostain syystä naisten kanssa ei synkkaa silleen että he ymmärtäisivät minun kaipaavan edellämainitun kaltaista palvelua. Qhairin Julle oli ihan paras joskus, mutta Qhairiin ei näemmä ole tällä viikolla ollenkaan aikoja kenellekään. Antakaa nyt joku vinkki, saa olla Espoossa tai Vantaallakin.
Qhair on edelleen hyvä! Stage 11 hyvä !
Näille annan täyden kympin.
Kaikkia niitä kiertäisin kaukaa ,joissa luvataan ,kehutaan omia töitä liikaa kun se todellisuus on toista.
Mun suosikki on LalliS Iso-Roballa.
Suosikki pieni yhden naisen (omistaja) kampaamo Fredalla . Kampaaja todella kuuntelee asiakasta tarkasti ja tulos aina kympin arvoinen. En muista tarkempaa osoitetta enkä kampaamon nimeä koska lopettanut jo kymmenisen vuotta sitten.
Mikä pointti tällä kommentilla on tässä keskustelussa, jos vinkkaamasi kampaamo/kampaaja on lopettanut toimintansa jo aikaa sitten? 🤦🏽 Tässä etsitään vinkkejä mihin mennä, ei pelkästään kivoja kokemuksia vuosien takaa...
Nostan vanhaa ketjua, eli suosituksia lokakuussa 2023 hyvästä kampaajasta Helsingissä, sellainen joka osaa leikata ajankohtaisia malleja? Jos olisi kohtuuhintainen olisi upeaa.
Siis kiitos ei mainostusta, mutta aitoja asiakaskokemuksia.
Alueella 00100 - 00120 - 00130 - 00140 - 00150 mieluiten
Hmm, eivät ehkä kerro, koska ajanvaraus voisi vaikeutua jos tulee ruuhkaa...
Suosittelen Butik Helsinkiä, ja Kalevia!
Onneksi kukaan ei ole suositellut Blondify kampaamoa, sillä sitä välttelisin ja kaukaa. Kampaamo lupaa vaalennuksiin erikoistuneita kampaajia, mutta suurin osa täysin aloittelijoita. Kampaajani ei osannut tehdä pyytämääni raidoitusta, oli kovakourainen ja hosui kun seuraava asiakas jo odotti vuoroaan. Ei myöskään mikään kummoinen asiakaspalvelu kun kukaan ei ottanut vastaan kun astuin sisään. En mene toisten.
Hiusmaailman Päivi käyn siellä olen käynyt jo usean vuoden on äitini kampaaja ollut jo 30 vuotta ,olen ollut aina tyytyväinen ,on normaali hintainen
Todella laadukkaan kampaamon löytyminen on kiven alla. Jos löytyy hyvä leikkaaja, niin hän ei saatakaan hallita värjäystä, ja päinvastoin.
Mä kävin ite kuukausi sitten viimeks ja sain kyl taas tosi hyvää ja asiallista palvelua. Ehkä kampaaja ois voinut olla tällä kertaa nopeempi, mut en oo kyl ikinä ennen saanu raidoilla näin vaaleeta lopputulosta ku täällä paikassa. Mä oon käyny sekä Jennillö ja Esterillä. Tsemppiä vaan Blondifylle ja nähään taas parin kuukauden päästä! :)
Belhairissa kävin. Kaikella rehellisyydellä, lopputulos oli keskinkertainen. Ei sitä mitä pyydettiin. Mutta, kun halusin kokeilla uutta parturikampaajaa otin tarjouksen Offerillasta. 140 eurolla olisin raidat ja tasoituksen saanut ihan mistä vain. Offerilla maksoi 45, mutta miespuoleinen kampaaja päätti lisäillä laskuun omiaan ja lopputulos oli em. summa. Lipevä, kaikki basic myyntityön täyttämä maneeristo kuului myös kokemukseen. En aio mennä uudelleen. Asiakkaiden huijausta keskinkertaisella tuloksella.