Helsingin paras kampaamo + kampaaja?
Auttakaa! Kampaaja menee nyt vaihtoon. Suosittele minulle hyvää kampaajaa ja kampaamoa Helsingistä? Perustele lyhyesti yhdellä virkkeellä. Huom. laadulla on nyt väliä, en etsi ns. halpiskampaamoa.
Kommentit (35)
Naps-kampaamossa kaikki ovat olleet hyviä, suosttelen!
Velvet Töölö/ Hanna. Huolellinen, hyvä silmä sävylle, mallille, kuuntelee asiakasta. Tyylikäs ja hienostunut kädenjälki, ei liian tönkkö ja laitetun oloinen.
Helsingin paras??? Onko niillä ollut joku kilpailu?? Tulokset näkynee netissä?
Jos kaipaat taitavaa raidoittajaa, niin suosittelen lämpimästi Tyckiä Detailed Beauty Salonissa Töölössä. Hänellä on loistava silmä ja hallitsee vaativatkin tekniikat. Minulla on pitkä suoraan leikattu tukka joten monimutkaisemmista leikkauksista en osaa omakohtaisesti sanoa, mutta värjäyksen puolesta ihan ehdoton suositus.
Folk Helsinki, Meeri ja Hanna ainakin, muutkin vaikuttavat taitavilta. Saat varmasti itsellesi sopivat, luonnolliset ja kauniit hiukset modernilla tatsilla.
Jos tosin etsit räväkkää lookia ja palkkiraitoja niin sitten ei ehkä sinun paikkasi.
EziHair ja Anne. Vuosia jo luottanut.
Kallion klipoteekki, Kaarlenkatu 13 ja Tarja.
Onko kokemuksia Muovaamosta tai Butik Helsingistä? Ovatko kaikki työntekijät hyviä?
Kallion Kutri ja Kihara! Hyviä kokemuksia :)
Karvat kasaan ja tukat tanaan, Mannerheimintie 33 (toinen kerros)
Kampaamo Butik ja Riku Sähkötalossa.
Salon Doris ja kampaajan nimi Viivi.
Pohjois-haagassa on ehkä laadukkain kampaamo hintalaatusuhteeltaan paras :
Miesten hiusten leikkaus: 25€
Naisten hiusten leikkaus:39€
Naisten tasoitus leikkaus:25€
Osoite:ilkantie 19
Liike: Hair maison
Itse olen kanta-asiakas ja on kyllä mukava kampaaja.suosittelen!
Pohjois-haagassa on ehkä laadukkain kampaamo hintalaatusuhteeltaan paras :
Miesten hiusten leikkaus: 25€
Naisten hiusten leikkaus:39€
Naisten tasoitus leikkaus:25€
Osoite:ilkantie 19
Liike:hairmaison profesonal
Linkki nettisivulle: www.hairmaison.com
Vihreä Kampa ekokampaamo Töölössä, kaikki kampaajat.
Yess! -niminen kampaamo ja siellä Gitta ja Meke. Kampaajat kuuntelivat ja ymmärsitäv toiveeni erittäin hyvin, ja lopputulos oli juuri sellainen kuin olin toivonutkin.
Jos kaipaatte hyvää lopputulosta suosittelen kaikille Belhair salonkia runeberginkadulla etu töölöössä. Siellä ollaan erikoistuttu kaikkiin maskeerauksiin, sekä värjäys ja leikkauksiin. Vaalennus työt ovat heillä aivan erinomaisia suosittelen kaikille tätä kampaamoa, itse käyn siellä vakkari asiakkaana. Itse yrittäjät ovat siellä vähän yli pari kymppisiä, eli tälläselle nuorelle tytölle tosi kiva paikka! Kahviakin saa kaikki asiakkaat! :)
Kaipaamo ja Karoliina.
Tekee hyvää jälkeä, kuuntelee asiakasta ja osaa myös itse ehdottaa hyviä tyylillisiä uudistuksia.