Jos lähtisit tänään kaupungille "iltaa istumaan" niin mitä laittaisit päällesi?
Kommentit (26)
Farkut, t-paidan ja tennarit. Kauluspaita ja nahkakengät jää talveen.
Iltaa istumaan ei kuulosta kovin juhlavalta, joten normaalit vaatteet. Eli vaikka pillifarkut, joku rento mutta siisti paita ja nilkkurit. Tai joku kesäinen mekko, tennarit ja mukaan pitkähihainen, illalla kuitenkin on aika viileää.
Olen 19.
Mustat housut, mustan silkkitopin, mustat ballerinat, ohuen vaalean vihreän takin/ neuleen ja mustan laukun jossa kullanvärisä yksityiskohtia.
Ruskeat kävelykengät, viininpunaiset chinot, ruskea vyö, vaaleansininen kauluspaita ja tummansininen bleiseri, jossa kevyt ruututekstuuri. Olen 35-vuotias.
En kyllä ollenkaan tiedä, en lähde koskaan kaupungille "iltaa istumaan" ja tuolla on vielä nesteralliääliötkin liikenteessä. No sanotaan että farkut, villatakki ja Helsinki Priden T-paita, jossa teksti Have a gay day. :D N51
En ehkä "käy iltaa istumassa". En käy ikinä pubeissa tms. Saatan käydä toki illallisella ruokaravintolassa myöhään. Sitten käyn bändien keikoilla ja klubeilla tanssimassa (yleensä trance-bileissä). Pukeudun tilanteen mukaan. Todennäköisin asu on jokin mekko ja korkkarit. Näin kesällä korkkarit sandaalimallia ja ilman sukkiksia. - nainen 41 v.
Pukisin mustan kietaisumekon ja ruskea nahkaiset puukengät ja nahkaisen käsilaukun. Olen 26 -vuotias.
Sievän mekon (valkkaisin muutamasta suosikista, jotka sattuisivat olemaan puhtaina) ja sukkahousut/pitkät legginsit, farkkutakin ja ballerinat.
"Istumaan" kuulostaa puuduttavalta, joten pitäisi olla ennenkaikkea mukavat vaatteet. Pillifarkut, tennarit ja musta off-shoulder paita voisi olla kivat. Kampaukseen ehkä panostaisin enemmän, jos pöydän yli keskustellaan. En käytä koruja niin "look" on aika lähellä arkityyliäni.
Koskaan en käy "istumassa", joskus tanssimassa, ja silloin on yleensä midi-mekko ja kiilakorot.
N36
Samat vermeet kuin eilen Kuopiorockissa Megadethin keikalla, eli nahkatakki ja farkut. T-paidasta en tiedä laitanko samaa, eilen oli Deathin paita. Eilinen stetsonikin taitaa jäädä kotiin.
Mistä te niitä mekkoja löydätte?
Kaikki hihattomia tai sitten jotain muuta feilua:(
Farkut ja t-paidan, tennarit, villatakki mukaan jos ilta venyy ja tulee kylmä. 36v.
No isketäänkö miehiä vai ei? Vaatetus ja meikki riippuu siitä.
Eilen oli musta sifonkityyppistä (mutta ei läpinäkyvää) kangasta oleva jumpsuit, jalassa mustat kiilakorkosandaalit, musta pikkulaukku mukana, hopeiset korvikset, oranssinpunaista huulipunaa ja hopeiset kynsilakat sormissa ja varpaissa. Mukana myös khakinvihreä ohut bombertakki, jonka laitoinkin yöllä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli musta sifonkityyppistä (mutta ei läpinäkyvää) kangasta oleva jumpsuit, jalassa mustat kiilakorkosandaalit, musta pikkulaukku mukana, hopeiset korvikset, oranssinpunaista huulipunaa ja hopeiset kynsilakat sormissa ja varpaissa. Mukana myös khakinvihreä ohut bombertakki, jonka laitoinkin yöllä päälle.
Ja ikää 24 vuotta.
Mulla olis ihana musta jumpsuit mutta siinä on lyhyet hihat enkä koe oloani hirmu mukavaksi niin lyhyissä hihoissa :(
Jotain rock-henkistä, jotten erottuisi liiemmin massasta. Terveisiä Kuopiosta.
Olen juuri lahdossakin. Mustat tiukat farkut, musta kevyt puuvilla 'jumpperi', hopeiset kengat. 50v.
Musta pitkä sifonkimekko ja paljon hippikoruja. Varvastossut. Ikä 41.