Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salkkari Janne karussa kunnossa

Huolestunut kansalainen
29.07.2017 |

https://www.instagram.com/p/BTBfwbuhZ4K/

Näyttää kuin olisi alkanut piri maistua ihan huolella. Onko koko Kansan Hemmolle alkanut maistua amfetamiini ja vielä sen näköinen kuin ettei pelkkä nuuskaus riittäisi vaan rännittäisi...

Voi raukkaa. Näköjään noihin aineisiin voi jäädä koukkuun kuka tahansa... En nyt tietenkään faktana tiedä käyttääkö mitään, mutta siltä tuo nyt valitettavasti näyttää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä salkkaritähdet ovat kuitenkin nuorille esikuvia, joten toivottavasti nuori mies saa elämänsä kondikseen.

- AP

Vierailija
2/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai Ap vaan ole nim. "Naiskatsoja"...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tuli kyllä mieleen vain se, että on joutunut diettaamaan tuntematon sotilas - elokuvaa varten. 

Vierailija
4/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa laulajakitaristi Lasse Hukkaa.

Vierailija
5/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovia johtopäätölsiä vetelet. Ehkä Hemmo on laihduttanut ja vähentänyt lihasmassaa Tuntematon-leffarooliaan varten? Ehkä hän muuten vain kyllästyi lihaksikkaana oloon ja kaipasi tyylillistä muutosta? Instagramin mukaan häntä on alkanut kiinnostsa enemmän muoti ja taide, tyylikin on muuttunut vuoden sisällä. Ehkä tahtoo näyttää itsekin riutuneelta miesmallilta tai 70-/80-/90-luvun brittimuusikolta. Keskijakaus, siniset lasit, pottakampaus, jne. Tuollaisia näkyi paljon Select-lehden sivuilla kun minä olin teini. https://www.instagram.com/p/BXDEUdBAXkz/

Vierailija
6/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kovia johtopäätölsiä vetelet. Ehkä Hemmo on laihduttanut ja vähentänyt lihasmassaa Tuntematon-leffarooliaan varten? Ehkä hän muuten vain kyllästyi lihaksikkaana oloon ja kaipasi tyylillistä muutosta? Instagramin mukaan häntä on alkanut kiinnostsa enemmän muoti ja taide, tyylikin on muuttunut vuoden sisällä. Ehkä tahtoo näyttää itsekin riutuneelta miesmallilta tai 70-/80-/90-luvun brittimuusikolta. Keskijakaus, siniset lasit, pottakampaus, jne. Tuollaisia näkyi paljon Select-lehden sivuilla kun minä olin teini. https://www.instagram.com/p/BXDEUdBAXkz/

Joku kommentoija miettii, miksi kuvasta tulee mueleen risumies? Täytyy myöntää että jotain samaa tässä on.

Vierailija
7/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle tuli kyllä mieleen vain se, että on joutunut diettaamaan tuntematon sotilas - elokuvaa varten. 

Sama! Ja haaskat on heti kimpussa.

Vierailija
8/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kasvanut pojasta mieheksi. Ja pudottanut painoaan leffaroolia varten. Kuvissa ihan tyypillisen taiteilijan näköinen takissaan ja aurinkolaseissaan. Aloittaja ei ole ilmeisesti koskaan nähnyt oikeaa amfetamiininkäyttäjää?

Vierailija
9/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pottakampaus on ihana! Oon niin kyllästyny ananaksiin.

Vierailija
10/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän poika ehtii kaiken tehdä, kun on opiskellutkin kovasti Aallossa.

Vierailija
11/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kunhan spekuloin, itse aloitusviestissä lukee että en tiedä mitään fakta tietoa vaan rupsahtanutta ulkomuotoa vain kommentoin. Kyllä instagram kommenteissa ainakin oli samanlaisia johtopäätöksiä ihmiset tehnyt. Memejä tekevä lapinkuningas taisi olla kommentoinut jtn että "googlaa wikipediasta sana nopeus". Jos joku ei ymmärrä niin nopeus = speed = piri.

-AP

Vierailija
12/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pottakampaus on ihana! Oon niin kyllästyny ananaksiin.

Kun metsässä kuvataan tuntematon sotilas leffaa, millainen kampaus pitäisi olla?

Voi hittovie teidän kanssanne.

Vierailija
13/13 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huolestunut kansalainen kirjoitti:

Siis kunhan spekuloin, itse aloitusviestissä lukee että en tiedä mitään fakta tietoa vaan rupsahtanutta ulkomuotoa vain kommentoin. Kyllä instagram kommenteissa ainakin oli samanlaisia johtopäätöksiä ihmiset tehnyt. Memejä tekevä lapinkuningas taisi olla kommentoinut jtn että "googlaa wikipediasta sana nopeus". Jos joku ei ymmärrä niin nopeus = speed = piri.

-AP

Siis jos instan porukka tyhmästi arvostelee ja laukoo täysin ala-arvoisia kommentteja, se antaa sulle luvan tulla tänne typerästi arvostelemaan ja vihjata jopa pirin käyttöön?