Aikuinen mies pitää tomaattia iljettävänä, eikä syö!
Ei suostu syömään kuin harvoja kasviksia, sillä niin monet on sen mielestä ällöjä. Kolmekymppinen mies! Joko kasvatus on mennyt täysin pieleen tai jotain. Eihän tuo ole terveydellekään hyväksi.
Kommentit (31)
MÄÄ EN TYKKÄÄ!
MÄÄ EN TYKKÄÄ!
MÄÄ EN TYKKÄÄ!
MÄÄ EN TYKKÄÄ!
MÄÄ EN TYKKÄÄ!
MÄÄ EN TYKKÄÄ!
MÄÄ EN TYKKÄÄ!
Olisko aikuistuminen mitään?
No hyi, veden laatu vaihtelee paikkakunnittain. Juon kivennäisvettä, toisinaan huuhtelen limpparilla ruoat alas. En juo hanavettä koskaan.Hanavesi kelpaa kahvinkeittoon , ruoan laittoon.
Vain Suomessa ja USA:ssa ylpeillään nykyään sivistymättömyydellä. Vrt Persut ja trumppilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Niin no..aikuinen mies (40-v.) ei voi syödä mitään kalaa koska se haisee ihan pimpiltä. Tuo on minusta jo outoa.
Terve tytöt, sanoi sokea, kun sillitynnyriin törmäsi.
suomi on takapajula, ainoa marja josta täällä.tykätään on mansikka,ja siitä kohkataan joka kesä.
Huomaahan tämän kun katsoo suomalaista elintarvikevalikoimaa. Jopa Puolassa, jota pidän aika junttina maana, on paljon enemmän erikoisia makuja tarjolla.
Suomalaisen miehen saa itkemään helposti: tarjoamalla ruokaa josta se ei tykkää. Kerron tämän vitsin usein ulkomaalaisille.
Itse olet takapajula. Opettele isot alkukirjaimet ja välimerkit.
Just, suomalainen mies ei pelkää mitään, paitsi sittä ettei ruoka-aikaan vaan oo lautasella mitään mistä se ei tykkää!! !
Itse olen ollut hyvin nirso lapsena ja teininä. Nyt aikuisena olen opetellut syömään monipuolisemmin, mutta huomannut että useammin syötynä esimerkiksi tomaatti, paprika ja sipuli aiheuttavat minulle ikäviä oireita. Tomaatti toisinaan saa suupielet auki ja sipuli ja paprika närästävät kovasti.
Olenkin ajatellut, että ehkä kroppa nirsoilulla on kertonut ettei tämä ruoka-aine ole minulle hyväksi.
Ja alapeukkuja tälle ropisee, koska aikuisen nyt vaan on tykättävä kaikesta ja vatsavaivat ja allergiat ovat ainoastaan luulotautia.
Vierailija kirjoitti:
Ai, vain Suomessa? Joka maasta löytyy ihmisiä, jotka eivät pidä jokaisesta ruoasta. Itse inhoan, maksaruokia, veriruokia, kaaliruokia, hernekeittoa, sipulia, valkosipulia, sieniä, oliiveja, makkaraa, nakkeja, ruskeaa kastiketta, herneitä, porkkanoita. Nuo tuli ensimmäisenä mieleen.
Eli olet multinirso. Niitä kaikkein ärsyttävimpiä nirsoilijoita.
Niin no..aikuinen mies (40-v.) ei voi syödä mitään kalaa koska se haisee ihan pimpiltä. Tuo on minusta jo outoa.