Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen mies pitää tomaattia iljettävänä, eikä syö!

Vierailija
29.07.2017 |

Ei suostu syömään kuin harvoja kasviksia, sillä niin monet on sen mielestä ällöjä. Kolmekymppinen mies! Joko kasvatus on mennyt täysin pieleen tai jotain. Eihän tuo ole terveydellekään hyväksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no..aikuinen mies (40-v.) ei voi syödä mitään kalaa koska se haisee ihan pimpiltä. Tuo on minusta jo outoa.

Vierailija
22/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄÄ EN TYKKÄÄ!

MÄÄ EN TYKKÄÄ!

MÄÄ EN TYKKÄÄ!

MÄÄ EN TYKKÄÄ!

MÄÄ EN TYKKÄÄ!

MÄÄ EN TYKKÄÄ!

MÄÄ EN TYKKÄÄ!

Olisko aikuistuminen mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, veden laatu vaihtelee paikkakunnittain. Juon kivennäisvettä, toisinaan huuhtelen limpparilla ruoat alas. En juo hanavettä koskaan.Hanavesi kelpaa kahvinkeittoon , ruoan laittoon. 

Vierailija
24/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa ja USA:ssa ylpeillään nykyään sivistymättömyydellä. Vrt Persut ja trumppilaiset.

Vierailija
25/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no..aikuinen mies (40-v.) ei voi syödä mitään kalaa koska se haisee ihan pimpiltä. Tuo on minusta jo outoa.

Terve tytöt, sanoi sokea, kun sillitynnyriin törmäsi. 

Vierailija
26/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi on takapajula, ainoa marja josta täällä.tykätään on mansikka,ja siitä kohkataan joka kesä.

Vierailija
27/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan tämän kun katsoo suomalaista elintarvikevalikoimaa. Jopa Puolassa, jota pidän aika junttina maana, on paljon enemmän erikoisia makuja tarjolla.

Suomalaisen miehen saa itkemään helposti: tarjoamalla ruokaa josta se ei tykkää. Kerron tämän vitsin usein ulkomaalaisille.

Vierailija
28/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet takapajula. Opettele isot alkukirjaimet ja välimerkit.

Vierailija
29/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, suomalainen mies ei pelkää mitään, paitsi sittä ettei ruoka-aikaan vaan oo lautasella mitään mistä se ei tykkää!! !

Vierailija
30/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hyvin nirso lapsena ja teininä. Nyt aikuisena olen opetellut syömään monipuolisemmin, mutta huomannut että useammin syötynä esimerkiksi tomaatti, paprika ja sipuli aiheuttavat minulle ikäviä oireita. Tomaatti toisinaan saa suupielet auki ja sipuli ja paprika närästävät kovasti.

Olenkin ajatellut, että ehkä kroppa nirsoilulla on kertonut ettei tämä ruoka-aine ole minulle hyväksi.

Ja alapeukkuja tälle ropisee, koska aikuisen nyt vaan on tykättävä kaikesta ja vatsavaivat ja allergiat ovat ainoastaan luulotautia.

Vierailija
31/31 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, vain Suomessa? Joka maasta löytyy ihmisiä, jotka eivät pidä jokaisesta ruoasta. Itse inhoan, maksaruokia, veriruokia, kaaliruokia, hernekeittoa, sipulia, valkosipulia, sieniä, oliiveja, makkaraa, nakkeja, ruskeaa kastiketta, herneitä, porkkanoita. Nuo tuli ensimmäisenä mieleen.

Eli olet multinirso. Niitä kaikkein ärsyttävimpiä nirsoilijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi