Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:lla sanottiin, että hanki koira, niin naiset kiinnostuvat. Miten kävikään?

Vierailija
29.07.2017 |

Hankin siis pari vuotta sitten palstan herättämänä mielijohteena koiran, meneehän se tuossa kun ei ole mitään kummempia velvoitteita ja tykkään muutenkin kävellä.
Toden totta, naiset kyllä kiinnostuvat nyt. Tosin vain koirasta, jota paijailevat ja lepertelevät. Itse saan olla hihnan toisessa päässä hyvinkin rauhassa...
Tämä vaan kohtalotovereille vinkiksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih, minäkin ajattelin yksinäisenä (nais)sinkkuna että koira toisi uusia kontakteja. 4v myöhemmin olen ihan iloinen että on tuo koirakaveri mutta yhtään ihmistuttavuutta en ole saanut.

Millaisen koiran hankit ap?

Vierailija
2/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä koira riitä ja sinä narun jatkeena. Tuolla tavalla pääset luontevasti juttusille naisten kanssa. Jos tuppisuuna siinä tonotat olet yhtä mielenkiintoinen kuin lyhtypylväs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiinnostuivat, mutta olet edelleen liian nysverö että saisit vietyä vaikka kahvilaan juttelemaan..

Vierailija
4/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira <3<3

Ei minuakaan se hihnan toinen pää noin lähtökohtaisesti kiinnosta, mutta luohan tuo hyviä mahdollisuuksia ottaa kontaktia kun tulevat lepertelemään koirallesi?

Vierailija
5/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.. Kyllä mä pitäisin omituisena jos joku koirankusettaja yrittäis uida liiveihin. Saati sitten että ite kävisin ehottelemaan:D EI! Pakko olla parempikin tapa.

Vierailija
6/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä tutustunut miehiin kun olen hoitokoiria ulkoiluttanut sekä koirapuistossa. Helpompi alkaa juttelemaan toisen piskistä.

Mutta oon kissanainen..

Vierailija
7/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vientiä lisäsi kun hankin urheiluauton ja kellon. Jännä on. Naiset kuitenkin heti sanovat etteivät ole rahan perässä.

Vierailija
8/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin siis pari vuotta sitten palstan herättämänä mielijohteena koiran, meneehän se tuossa kun ei ole mitään kummempia velvoitteita ja tykkään muutenkin kävellä.

Toden totta, naiset kyllä kiinnostuvat nyt. Tosin vain koirasta, jota paijailevat ja lepertelevät. Itse saan olla hihnan toisessa päässä hyvinkin rauhassa...

Tämä vaan kohtalotovereille vinkiksi.

Luit väärin. Palstalla oli lanka jossa kehuttiin että doggystyle on ihan parasta.

>Hankkii koiran.

Vierailija
9/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on tehtävä oma osuutensa sen jälkeen kun koira on hoitanut oman osuutensa ja houkutellut naisen paikalle. Ei koira voi sitä lepertelevää naista miehen puolesta iskeä.

Vierailija
10/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niih, minäkin ajattelin yksinäisenä (nais)sinkkuna että koira toisi uusia kontakteja. 4v myöhemmin olen ihan iloinen että on tuo koirakaveri mutta yhtään ihmistuttavuutta en ole saanut.

Millaisen koiran hankit ap?

Pariin mukavaan naiseen olen itse asiassa pintapuolisesti tutustunut, kun kävin koiran kanssa eräällä lyhyellä kurssilla. Molemmat olivat tietysti toki jo seurustelevia, joten se siitä.

En halua antaa tarkempia tuntomerkkejä, mutta valitsin koirani mm. sen huomioiden, että se mahtuu tarvittaessa kulkemaan täällä kaupungin joukkoliikenteessä isännän jalkatilassa.

Ehkä olen nysväke, mutta toisaalta kuinka moni suomalainen mies ylipäätään kehtaa heittää mitään suoran aloitteen tyylistä selvinpäin ventovieraalle?

Vierailija
11/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vientiä lisäsi kun hankin urheiluauton ja kellon. Jännä on. Naiset kuitenkin heti sanovat etteivät ole rahan perässä.

Sanoisin että 95% naisista ottaa muiluummin varakkaan kuin köyhän. Nyt kun näkyy että valuuttaa on naiset ovat kiinnostuneita onko muukin paketti kunnossa.

Vierailija
12/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirarodullakin on merkitystä. Joku luppakorva saa naisen hoivavietit pintaan mutta joku homowhippet ei toimi niin hyvin. Muriseva rottweiler on sitten oma lukunsa.

Vierailija
13/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että 95% naisista ottaa muiluummin varakkaan kuin köyhän. Nyt kun näkyy että valuuttaa on naiset ovat kiinnostuneita onko muukin paketti kunnossa.

Ottaisin mieluummin varakkaan kuin köyhän naisen. Mutta varakkailla naisilla on aina varaa valita itseään varakkaampi pl. sotamursut, joiden ulkonäkö on homehtuneen kengän tasolla. 

Vierailija
14/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirarodullakin on merkitystä. Joku luppakorva saa naisen hoivavietit pintaan mutta joku homowhippet ei toimi niin hyvin. Muriseva rottweiler on sitten oma lukunsa.

Homowhippet! *repeää*... Itse asiassa whippetit saattavat olla kisakoiria, joka on maailmalla ihan miehinen laji. Gay-viboja tulisi ehkä eniten jostain erittäin trimmatusta rodusta kuten puudeli tai ruseteilla koristellut "moppikoirat".

Vierailija
15/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei kiinnostu puudelin tai chihuahuan ulkoiluttajasta koska se on oletuksena tyttöystävän koira.

Kannattaa hankkia sopivan miehekäs koira joka voi olla sinkkumiehelläkin nainen voi vaikka kiinnostuakin. Myös collie toimii aina, mutta ei missään nimessä sheltti, se on tyttöjen koira.

Vierailija
16/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kiinnostu puudelin tai chihuahuan ulkoiluttajasta koska se on oletuksena tyttöystävän koira.

Kannattaa hankkia sopivan miehekäs koira joka voi olla sinkkumiehelläkin nainen voi vaikka kiinnostuakin. Myös collie toimii aina, mutta ei missään nimessä sheltti, se on tyttöjen koira.

Vink vink, kannattaa rodun sijaan ennemminkin katsoa sitä sormussormea...

Vierailija
17/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eläimistä ja juttelen usein pihan ohi kulkevien koiranulkoiluttajien kanssa. Jotkut jää hetkeks juttelemaan, mutta jatkaa matkaa. Puheliaimmat miehet mainitsee vaimonsa jossain vaiheessa, muut ei vaikuta senkään vertaa kiinnostuneilta.

Tein ainakin oman osani, yksin oon tänäänkin.

t. ihan nätti sinkkunainen

Vierailija
18/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään eläimistä ja juttelen usein pihan ohi kulkevien koiranulkoiluttajien kanssa. Jotkut jää hetkeks juttelemaan, mutta jatkaa matkaa. Puheliaimmat miehet mainitsee vaimonsa jossain vaiheessa, muut ei vaikuta senkään vertaa kiinnostuneilta.

Tein ainakin oman osani, yksin oon tänäänkin.

t. ihan nätti sinkkunainen

Jos haluat vinkata statuksesi kiertoteitse, niin mikä sen helpompaa kuin esim. sanoa, että "itsestänikin olisi kiva omistaa koira, mutta huolettaa, että miten saisin yksin asuvana järjestettyä sen hoidon tarpeen vaatiessa"...

Vierailija
19/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiskin noin pitkälle. Muuten olen sanonut, että ulkoiluttaisin mielelläni jotain kivaa koiraa. Ei ole kelvannut!

Vierailija
20/35 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homowhippet! *repeää*... Itse asiassa whippetit saattavat olla kisakoiria, joka on maailmalla ihan miehinen laji. Gay-viboja tulisi ehkä eniten jostain erittäin trimmatusta rodusta kuten puudeli tai ruseteilla koristellut "moppikoirat".

Basenji on homoikoni. Jostain syystä. :))