Miksi miehestä on tullut tämmöinen? :(
Ei halua enää mitään pieniä hellyydenosoituksia, ei anna halata tai pussata sanoo vain "älä nyt viitti tulla siihen." Ennen sain edes pusun tai halauksen antaa, mutta nykyään ei käy kun ärsyttävää kuulemma. Meillä on kaksi sohvaa ja istutaan aina toinen toisella ja toinen toisella sohvalla. Kun menen miehen viereen istumaan, hän sanoo vain että tässä on ahdasta, ei mahdu olemaan näin ja siirtyy toiselle sohvalle. Tämä aamu oli kyllä inhottava, tein aamupalaa meille ja mies tuli keittiöön. Yritin halata häntä ja sanoi vaan taas,että älä nyt tule siihen. Minä harmistuin ja sanoin ettet sä enää halua multa yhtään mitään ja minkä takia, mies heitti vitsillä että kato peiliin. En ole lihava, olen ihan kaunis ja pidän itsestäni huolta. Minä purskahdin ihan hillittömään itkuun ja mies kehtasi vielä kysyä että mikä nyt on. Itkuisena kerroin, että harmittaa helvetisti kun hän ei halua yhtä halausta tai pusua koskaan antaa ja vastasi sitten siihen "se on sitä arkea." No hemmetti voi arjessakin huomioda kumppaniaan jollain tavalla, ihankun joskus oltaisiin vaan jotain kämppiksiä. Odotan tällä hetkellä esikoistamme, ja nytkö se parisuhde sitten jo kuihtuu. Minä tarvitsen ja haluan hellyyttä, harmittaa kun en sitä saa
Kommentit (25)
Oletko varma, että kato peiliin tarkoitti ulkoista olemustasi? Voisiko jokin sanomasi tai tekemäsi asia harmittaa miestä, mutta ei saa sanottua mikä?
Oli mitä oli, tuo on väärin sinua kohtaan. Jos et nyt koko ajan ole nyhjäämässä kiinni ja hönkimässä niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että kato peiliin tarkoitti ulkoista olemustasi? Voisiko jokin sanomasi tai tekemäsi asia harmittaa miestä, mutta ei saa sanottua mikä?
Oli mitä oli, tuo on väärin sinua kohtaan. Jos et nyt koko ajan ole nyhjäämässä kiinni ja hönkimässä niskaan.
Näin. Kato peiliin tarkoittaa juurikin todennäköisemmin jotain ap:n tekemää tai tekemättä jättämää asiaa, joka on miestä loukannut. Ei ulkonäköä. Mutta "kato peiliin" -sanominen ilman täsmennystä että minkä asian suhteen pitäisi katsoa peiliin, on lapsellista kiukuttelua, koska se jättää ap:n yksin arvailemaan, että mitä on tehnyt väärin. Kyllä parisuhteessa pitää osata aikuismaisesti sanoa, että mistä kiikastaa tai mistä on loukkaantunut, eikä niin että vihjailee vain jotain epämääräistä, josta toisen pitää sitten yksin arvailla että mistä ihmeestä on kyse.
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Raskaana olevaa omaa kultaa kohtaan pitäisi olla erityisen hellä ja rakastava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon teillä on seksiä?
Seksikin on vähentynyt, ennen oli n. 3-6 kertaa viikossa, nykyään ehkä kerran viikkoon. Siinäkin tuntuu että olen vaan patja, johon purkaa paineet ja kun se on ohi, nousee sängystä ja jatkaa muita hommia. Ei jää mun kanssa pötköttelemään tai hellimään.
En kyllä oikeasti ota enää itse mitään kontaktia, mitä minäkään mitään hellyyttä yritän kun en saa vastakaikua. Olkoon sitten. Tuntuu ettei täällä musta välitetä :( ap
Mä kuulen, että hän on vähän hämmennyksissään siitä, mikä sä nyt olet - hänen tulevan lapsensa äiti! Minäkin suosittelisin ottamaan vähän etäisyyttä. Pidä itsestäsi huolta ja 'hyvänä' - tee asioita, mistä sinä nautit, ja anna miehelle tilaa. Ja itsellesi.
Minua itseäni joskus ahdisti aivan tolkuttomasti se, että lapset roikkuivat koko ajan minussa, minä olen sina nauttinut yksin olemisesta ja yksin tekemisestä. Ehkä miehelläsi on vähän sama tilanne?
Toivottavasti hänkin taas löytää hellyydenosoitusten taidon :)
Johtuu varmaankin raskaudestasi. Se herättää miehessäsi hämmennystä ja ristiriitaisia tunteita. Hän ei osaa vielä suhtautua uuteen rooliisi tulevana äitinä ja kuitenkin seksuaalisena olentona.
Muistan,että ensimmäistä lasta odottaessani oma mieheni oli vähän samanlainen. Nyt siitä odotuksesta on kulunut 25 vuotta ja yhdessä olemme edelleen. Kyllä raskaus aiheuttaa miehessäkin erilaisia tunteita ja vaatii sopeutumista. En lähtisi laittamaan lusikoita jakoon. Koittakaa jutella asiasta.