Miksi monet naiset tekee raiskausilmoituksia, jos ovat harrastaneet seksiä humalassa?
Eikö siitä pitäisi vain ottaa opiksi ja juoda jatkossa vähemmän?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Sehän vaatisi että ottaisi vastuun omista valinnoistaan. Nyt voi syyttää muita omasta lu*kamaisuudestaan, en pettänyt poikaystävää, minut raiskattiin.
Mä tiedän pari tällästä tapausta. Törkeetä toimintaa näiltä naisilta.
Itse en ole havainnut yhtäkään tällaista tapausta, joten vaikea pitää ilmiötä kovin yleisenä. Mihin perustat väitteesi? Sinä kun pidät ilmiötä selvästi yleisenä, kun viittaat moniin naisiin.
Niiden miesten ei kannattaisi harrastaa seksiä vieraiden ja humalaisten kanssa, niin he välttyisivät todennäköisemmin näiltä rikoksilta. Tämänkaltaisia neuvojahan annetaan raiskatuille, mikseipä siis myös tekaistujen raiskausilmoitusten uhreille.
Tämän takia miehen kannattaakin tallentaa vaikkapa kännykällä illan toimet naisen kanssa. En tarkoita salakuvaamista, vaan ihan ääniraitaa. Jokainen saa salaa äänittää tilanteen, jonka itse on kuulemassa. Se voi olla pelastus oikeudessa, jos nainen seuraavan päivän morkkiksessa väittää tulleensa raiskatuksi.
Monet tekee rahallisen korvauksen toivossa.Siis rahastusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole havainnut yhtäkään tällaista tapausta, joten vaikea pitää ilmiötä kovin yleisenä. Mihin perustat väitteesi? Sinä kun pidät ilmiötä selvästi yleisenä, kun viittaat moniin naisiin.
Niiden miesten ei kannattaisi harrastaa seksiä vieraiden ja humalaisten kanssa, niin he välttyisivät todennäköisemmin näiltä rikoksilta. Tämänkaltaisia neuvojahan annetaan raiskatuille, mikseipä siis myös tekaistujen raiskausilmoitusten uhreille.
Tässäshän se asia lyhykäisyydessään onkin. Jos lutkamainen ja humalainen nainen vonkaa miestä mukaansa, mies on voi olla jämäkkä ja sanoa "ei". Harva nainen on niin voimakas, että umpihumalaisena saa raiskattua miehen.
Sehän vaatisi että ottaisi vastuun omista valinnoistaan. Nyt voi syyttää muita omasta lu*kamaisuudestaan, en pettänyt poikaystävää, minut raiskattiin.