Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyshihhulit, tää on teille <3

Asianajaja 80
29.07.2017 |

Mua ärsyttää suunnattomasti se, miten jotkut imettäjät työntävät sitä imetystä joka tuutista ulos. Ei ihme, että imetysvastaisia on niin paljon. Jotkut imettäjät ottavat itsestään kuvia kun imettävät, käyvät kaupungilla imetysmiiteillä, imetetään tahallaan oikein näkyvästi, vaikka lapsella ei ole nälkä. Viedään gastropubeihin vauvoja(kyllä Aune on gastropub). Rehellisestihän kaikki tietää, että tässä ei ajatella sitä vauvaa ja arvokasta imetyshetkeä, vaan kamalaa itsensä ja hyvyytensä esilletuomista.
Minä olen imettänyt kaksi lasta. Aina kun imetin, keskityin vauvaan. En keskittynyt kuviin tai julkisuuteen. Ja minulla ei ollut ikinä tilanteita, joissa olisin pahoittanut imetykselläni toisten mielen. Kun käyttäytyy nätisti, saa nättiä kohtelua.
Eli vähemmän imetysselfieitä, enemmän kiintymystä itse vauvaan.
Ai niin, tää mun mielipide on ihan yleinen mun äitiystävien luona, kukaan ei vaan uskalla sanoa sitä ääneen teille imetysmeuhkaajille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus. Sopii nyky-yhteiskunnassa moneen muuhunkin asiaan, voitaisiin keskittyä ns. itse asiaan. Tuntuu,että tärkeät asiat ja se asian ydin häviää kaiken epäolennaisen ja itsetehostuksen alle.

Vierailija
2/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet itse imetysmeuhkaaja. Jos on normaalisti imettänyt lapsensa, se on vain ollutta ja mennyttä, eikä siitä tarvitse meuhkata palstalla. Imetys on biologinen asia, johon pystyy jopa eläin. Naurettavaa elämöintiä. Naurettavinta on joku imetystuki tms. jossain neuvolassa. Imetys on äidin ja perheen oma asia, johon muiden ei kuulu puuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kirjoitus. Sopii nyky-yhteiskunnassa moneen muuhunkin asiaan, voitaisiin keskittyä ns. itse asiaan. Tuntuu,että tärkeät asiat ja se asian ydin häviää kaiken epäolennaisen ja itsetehostuksen alle.

Juuri näin.

Vierailija
4/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö vähän pointti ohi? :D

Vierailija
5/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakiik kirjoitti:

Menikö vähän pointti ohi? :D