Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraavien päivien ruokanne?

Vierailija
29.07.2017 |

Valvoin vielä aamuyöllä 03 aikaan riideltyäni miehen kanssa tuntikaupalla, nyt pitäisi muutaman päivän ruoat keksiä ja raahautua kauppaan. En jaksaisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mies kauppaan ja ala itse tissutella heti aamusta.

Vierailija
2/4 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään teen aurajuustokanaa, huomenna kesäkeittoa siskonmakkaralla 😋, alapeukkuja varmaan satelee mut toi keitto on mun lempiruokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattilättyjä

Vesimeloni

Banaania

Tortillaa ja kasviksia

Maito

Kahvi

Findus vegetarian couscous (+nuudeli)

Mehujäitä

Leipää

Chili sin carne tetra (makaroonin kanssa ja Tortillat väliin)

Pähkinöitä

Keijua

Perunoita ja munia (valkokastike)

Mitä mun talouteen ostettiin eilen. Inhoan muuten ostoslista tekoa myös. Kaupassa käynti ok,jos on auto. Tsemppiä parisuhteeseen, kohta alkaa ihana arki.

Vierailija
4/4 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä, mutta ei se arki tätä paremmaksi muuta. Sitten on vain väsyneempi, jos/kun riitelee ja valvoo öisin. Tosin useimmiten tämä touhu on suolesta ihan ilman erityisempiä riitojakaan.

Juu ja yhdessä ollaan ainakin taloudellisista syistä ja kumpikin liian laiska ja nyhverö laittamaan eroa vireille. Olisi asuntolaina-asiat, kodin etsimiset (ainakin minulle), teinilapsille selittämiset jne.jne

Ei jaksa sitäkään, en jaksa yhtikäs mitään, soljun vain eteenpäin päivästä toiseen täysin toivottomana.

Saa antaa lisää ruokavinkkejä, kohta kai se lähdettävä, olisi vähemmän ehkä ruuhkaa tuijottamassa mustia silmänalusiani ja norsun v-naamaa.

Ap