Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalajoen Jukupark, tietääkö kukaan kuinka paljon muuttunut vuodesta 2002?

Vierailija
29.07.2017 |

Viimeksi silloin olen käynyt kun olin lapsi.. ja taisi silloin olla vielä Jukujuku-maa nimellä. Silloin siellä oli kivoja valtavia pomppukuplia (siis kuivalla maalla altaiden lisäksi) jne. Nyt menin nettisivuille ja näytti ettei siellä ole enää oikein mitään. Onko esim sellaista hidasta lasten junarataa, kiipeilyreittiä jne. Nettisivuilla on kuvia vain altaista ja muutamasta kuivan maan laitteista..
Lapsen kanssa sinne siis olisimme menossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole enää Puuhapuisto vaan vesipuisto. Kaikki "laitteet" lähteneet ja tilalla muutama kämänen. Eli pienille lapsille siellä ei ole enää muuta kuin pikkuinen vesiallas. En suosittele todellakaan. Ennen oli ihan huippupaikka. Ne valtavat pomppukuplat oli parhaita. :D

Vierailija
2/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Puuhamaahan jos vanhaa JukuJukumaata kaipailet.:) Paljon parempi itse asiassa kuin vanha Juku. Siellä on iso vesipuisto myös ja hurjasti nostalgisia "pomppukuplia" ja rataa, härpäkettä yms pienemmille lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla käytiin. On todella muuttunut ja käymisen arvoinen paikka. Edelleen löytyy iso maahan upotettu pomppupallo, monta pomppulinnaa, pomppuhevosia, polkuautoja/pyöriä ja rata niille, kiipeilytelineitä liukumäkineen, polkuveneitä, minigolf. Sitten toki uima-altaat isommille ja pienille liukumäkineen. Oli ainakin meidän 2-13- vuotiaille tekemistä kaikille.

Vierailija
4/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heei!! Kiitos paljon kolmonen!:) Onhan tuo varmasti totta? Eli ei ole hävinneet mihinkään. Sinne siis! Puuhamaa kiinnostaa kyllä, mutta liian kaukana. Ehkä ensi kesänä sitten. :)

Vierailija
5/5 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen siis ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän