Nyt ukot lopettakaa tuo pitkäpartahipsteröinti
Siis tuohan on todella naurettava muoti-ilmiö.
Jos se sopi Jeesukselle ja sille pastorille, se ei tarkoita, että se sopii kaikille.
Suurimmalla osalla pitkä parta näyttää vappunaamarilta.
Pitkä parta just peittää miesten leukalinjan, joka vetoaa meihin naisiin, plus vielä lisäksi saa silmät näyttämään jotenki pöllöiltä. Katsokaa vaikka TIS-Jonnea.
Nutturoille kans vaan repee poikkeuksetta.
Turhamainen mielikuva kans välittyy, joka ei ikinä pue miestä.
"Tässä sitä vaa muina casual chickeinä kuleskellaan".
Jumalaton myötähäpeä tulee poikkeuksetta.
Ei mee ku kaks vuotta ni partahipsterit häpeää instakuviaan ja miettii " mitä vittuu mä aattelin? Voiks nää poistaa jotenkin?"
Kommentit (47)
Inhottaa kun miehet pilaavat itseään naamakarvoilla ja tatuoinneilla. :(
Miehillä on sellainen asenne, että naisilta ei kysytä. Mutta kummasti on tarkat kriteerit kuitenkin sille miltä naisten tulisi näyttää.
Hipstereitä on ihan mahdoton nykyään erottaa spurguista. Miten joku edes kuvittelee tuon massiivinen parran, vähän reikäisten ja nukkavierujen vaatteiden sekä tatuointien olevan hyvä look? Näyttää kuin olisi koditon laitapuolenkulkija.
Täysin samaa mieltä.Parta on puistattava...mietin aina mitä ruokajäämiä siellä kuhisee.Ja letitetty parta on kaikkein kamalin.Siis oikeasti, mitä helvettiä miehet??? Sänki on taas aivan eri, jopa seksikäs. Kuka lopettaisi tuon partamuodin?
Max 1cm parta, silloin vielä suht naamanmyötäinen eikä pilaa juuri tuota leukalinjaa. Sänki on silti eniten hot .
Sänkihän on männävuosien metroseksuaalisuutta - parta taasen sitä metsuriseksuaalisuutta.
Minäkään en ole partojen ihailija ja en edes katsahda parrakkaaseen mieheen päin. Varsinkin laihat kasvot parralla ovat lähes poikkeuksetta kamalat, tosin eipä pullaposkiinkaan parta sovi. Muutaman päivän pituinen sänki on ok vaikka lomalla, mutta treffeille tullessa en hyvällä katso edes sellaista tursaketta ja treffit loppuvat nopeasti.
1) ukko on halventava ilmaus. Älä käytä sitä, ellet ole sitä mieltä että akka tai ämmä ovat hyväksyttäviä ilmauksia naisesta
2) on miehen oma asia miltä hän haluaa näyttää. Älä puutu siihen, ellet ole sitä mieltä että on miehen asia paljonko sinulta näkyy säärtä ja rintavakoa
3) älä arvota ketään ulkonäön kautta, älä miestä eikä naista
Miksi kukaan haluaisi näyttää ikäänsä 20 vuotta vanhemmalta? Luuleeko miehet, että naisilla on joku joulupukki-fetissi?
Tulee mieleen joko spurgu tai afganistan.
Mäkään en kyllä tykkää! Sänki on tosi hot, mut varsinainen paita on ällö. Tulee aina mieleen häpykarvat ja mä oon kanssa leukafani. Varsinkin rakastan sitä leukalinjaa sieltä läheltä korvanlehteä, se on monilla miehillä järkhttävän seksikäs, mutta parta peittää sen. :( en myöskään ole pitkien hiuksien fani. Ehkä 1/100 miehistä on sellasia, et pitkät hiukset sopii. Silti olen sitä mieltä, että mieluummin lyhyet. Sellaset on parhaat, mitkä on just sen pituset, että niistä saa just nyrkillä kiinni hyvin. Tykkään esim Samu Haberin hiuksista.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi näyttää ikäänsä 20 vuotta vanhemmalta? Luuleeko miehet, että naisilla on joku joulupukki-fetissi?
Luuleeko naiset että miehiä kiinnostaa vitunkaan vertaa mitä joku ämmä on mieltä parrasta?
Niinpä! Kaikki näyttäkööt siltä miltä haluaa.
t: Kouvolatukkainen ylipainoinen tatuoitu mamma
Mun mielestä parta on tosi seksikäs joillakin miehillä. Siis joillakin_miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä parta on tosi seksikäs joillakin miehillä. Siis joillakin_miehillä.
Maan päällä on vain yksi mies jolle sopii parta, ja se on Viggo Mortensen. ;)
Eikös norjalainen merisotilas Lasse Matbergkaan käy? :)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/96/72/de/9672dea2adb7c04…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/62/7c/59/627c5916dc4f7ea…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8e/28/e6/8e28e630d65a2a4e60b5…
Miehet kasvattavat partoja itseään varten. Nartut hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa kun miehet pilaavat itseään naamakarvoilla ja tatuoinneilla. :(
Miehillä on sellainen asenne, että naisilta ei kysytä. Mutta kummasti on tarkat kriteerit kuitenkin sille miltä naisten tulisi näyttää.
Yksi mies sanoo jotain, toinen mies sanoo toista - ristiriita maximus! Naisen logiikka on kaunis asia. :)
Mä tykkään parrasta. En kuitenkaan poskilla kasvavasta puskasta joka saa pään näyttämään rantapallolta.Sellainen alaspäin kasvava ja siistitty parta on hot ;) Ja edellytän tietysti hyvää hygieniaa.
Joitain naisia taas ahdistaa kun miehillä on jotain omaa ja oma tyyli.
Olen tätä havainnut aika ajoin. Miksi naiset haluavatkin pitää miehet mauttomina ja värittöminä? Naisten mielestä kaikkein paras kun miehellä on tylsät samanlaiset vaatteet kuin kaikilla muillakin - tietysti keskihintaiset, ettei sentään mitään tavallista laadukkaampaa, saati erikoisempaa. Tukkaa, partaa tai mitään muutakaan ei saa olla kuin "virallisen totuuden" mukaisesti. Ihan kuin pohjois-koreassa: jokaiselle on kaksi tyyliä joista valita.
Aiheuttaako se naisten pienissä aivoissa jotain oikosulkuja jos joku mies poikkeaa naisen isältään ottamasta miehenmallista vai mikä siinä on niin ärsyttävää? Menee commodore jumiin?
Sieltä pärähti! Peter Franzen huuutonaurulle ei vaan tule loppua!
Holivood-actor koitti nuttura-parta-sivuleikkausta!
Voi teitä.
Parrat on seksikkäitä, ei kaikkien tarvitse tykätä samoista asioista
T: 23 vuotias nainen