Nyt työttömät ämpärit mukaan ja marjametsään!
Marjoja piisaa ja köyhyys hellittää, kun itse auttaa itseään. Verenpaine loppuu, kun rentoutuu luonnossa ja tulee hyvempi mieli. Ruokaan ei hupene varallisuutta, kun sen poimii itse tai puoliso. Paljoisesti on vitamiinoja ja eläimistö kiittää. Kaikille riittää varmasti, kun jakaa sovussa!
Kommentit (41)
Minä aion mennä vaikka minulla työpaikka onkin. Tavoite on saada taas tälle syksylle pakastin täyteen. En kyllä ymmärrä, että mistä tuo alapeukkujen määrä tulee ap:lle. Pitkä työttömyys altistaa masennukselle ja muille my ongelmille. Luontoliikunta hoitaa psyykettä , samoin ravinteikas ruoka. Pullalla ja sipsiä mussuttamalla neljän seinän sisällä sairastuu kuka tahansa.
Se on kyllä aika lopullinen ratkaisu, jos verenpaine loppuu 😞
Ja masentuneet kanssa sinne metsään!
Onneks voin ostaa marjat valmiiksi poimittuina torilta. Miksi työtön olisi köyhä?
Voisin pyöräillä metsään joo mutta en edes karttaa katsomalla tiedä minne täältä betonin keskeltä suunnata että on marjoja varmasti. Max 15km suostuisin polkemaan mut ei taida vielä metsää tulla vastaan. Paikallisliikenteellä ei liene linjaa marjametsiin.
Mitkä marjat ovat nyt kypsiä ja poimittavissa? Mansikat?
Risuja kun kerää niin säästää myös lämmityskustannuksissa! Nuotiot vaan tulille siellä laavujen juurella. Karhuntaljathat on myös tulevan syksyn kuuminta muotia että siitä vaan itse ompelemaan vaatteet ja narinat pois.
Sitten olisi hyvä jos tästä luulista löytyisi vielä pakastin johon mahtuu muutakin kuin pari pizzalaatikkoa..
Vierailija kirjoitti:
Voisin pyöräillä metsään joo mutta en edes karttaa katsomalla tiedä minne täältä betonin keskeltä suunnata että on marjoja varmasti. Max 15km suostuisin polkemaan mut ei taida vielä metsää tulla vastaan. Paikallisliikenteellä ei liene linjaa marjametsiin.
Kyllä osa pakallisliikenteen päätepytäkeistä on jo melko metsässä. Marjapaikkoja löytyy jopa kehäykkösen sisältä ja heti heti välittömästi kehäkolmosen ulkopuolelta vaikka kuinka paljon.
Meiltä on hyviin marjametsiin sata metriä. Pysäkille (vantaa) parisataa.
Eipä se nyt iso säästö ole jotta asiasta kannattaisi melskata. Toki ei tarvitse muutamaan viikkoon ostaa marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olisi hyvä jos tästä luulista löytyisi vielä pakastin johon mahtuu muutakin kuin pari pizzalaatikkoa..
Oman pakastimen voi ostaa, niitä saa kaupasta. Lisäksi marjat voi myydä vaikkapa fb-kirppiksillä, ei tarvitse pakastaa. Täällä ainakin marjat menevät minuuteissa.
Luin että räppärit mukaan! Voishan se olla niin mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Helsingissä asut, niin Nuuksion metsiin pääsee HSL:n busseilla.
itse kävin katsomassa lähimettästä kahdesta eri paikasta tällähetkellä, eikä yhtään marjaa ole kyllä löytynyt. Eikun hetkonen 1 punainen ja 2 nupussa olevaa hillaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä aika lopullinen ratkaisu, jos verenpaine loppuu 😞
Suomen työttömyys äkkiä ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Helsingissä asut, niin Nuuksion metsiin pääsee HSL:n busseilla.
Vantaalla Keimolan ja Korson alueilla on hyviä marjametsiä.
Ostan mustikoita, lakkoja ja kantarelleja jos tarjoatte alle torihinnan.
Satakunnassa marjat on vielä aikas raakoja :(