Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin menkkakokemuksesi ikinä?

Vierailija
28.07.2017 |

Olin 11 ja mökillä. Menkat oli mulla vasta alkanut ja olin ihan aloittelija. No, koska minulla ei tietenkään ollut mitään hajua, milloin ne alkaisivat taas, en ollut varautunut siihen, että ne alkaisivat mökillä. No, siteitä ei ollut mukana enkä ujona uskaltanut kysyä äidiltäkään.

Siinä sitten sinnittelin kaksi päivää vessapaperin avulla. Kaikkihan tietävät, että veri menee keveästi siitä läpi. Lisäksi mökillä oli ainoastaan ulkovessa. Menkkani olivat myös erittäin runsaat. Lopulta asia kävi ilmi ja äiti osti siteitä. Olin mukana valitsemassa. Äiti ehdotti minulle pikkuhousunsuojia ja koska minulla ei ollut parempaa tietämystä, otin ne. Tietenkään ne eivät käytännössä auttaneet mitään pienen kokonsa takia. Lopulta sitten pilasin kolmet alushousut verellä niin pahasti, että kaikki piti heittää roskiin. Koko mökkiloma oli muutenkin aivan kamala, kun jouduin koko ajan pelkäämään, että tulee läpi. Ja tulikin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin elämäni ekoilla festareilla uuden poikaystävän kanssa. Oltiin istumassa sellaisilla  pitkillä penkeillä, kun odotettiin, että soitto alkaa. Istuttiin pitkään ja nautittiin auringosta ja eväistä. Sitten kun bändi alkoi soittaa, niin noustiin tietysti jammailemaan. Ja penkki mun alla oli ihan veressä... menkat oli alkanu ihan yllättäin ihan väärään aikaan. Onneksi oli edes musta hame. Mä en tienny miten päin olis pitäny olla... Ihan kauhean noloa.

Sit kävi vielä niin, että mentiin telttaan nukkumaan ja himot heräs, vaikka oli menkat. Ne oli kuitenkin tavallista vuolaammat ihan hirveät Niagrat ja poikaystävän penis oli aivan veressä ja siinä oli sellaisia isoja hyytymiä. Eikä mahdollisuutta kunnolla peseytyä.

Vierailija
2/7 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH naisten menkkatarinat eli miesten inttitarinat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika päivä kesätöissä. Työt sujuneet hyvin, enää muutama tunti jäljellä niin olisi homma kunnialla paketissa. Mulla oli menkat ja side. Jotakin tuntui tulevan, mutta ajattelin tehdä pari hommaa ennen vessareissua, tunnollinen kun olin. Lopulta nousin mennäkseni vessaan, mutta tunsin vähän reippaamman hulahduksen. Säikähdin ja istuin nopeasti alas penkkiin (virhe).

Hiippailin vessaan ja huomasin vuotaneeni kerralla reippaasti. Side näytti menettäneen imukykynsä jo "ajat sitten". Housut olivat tahriintuneet läpi, mutta sain rullattua paitaa alemmas peitteeksi. Järkytyin kun palasin työpisteelleni. Olin tahrinut myös sen kangaspäällysteisen tuolini. Mitään ei ollut tehtävissä. Pidin asian salassa. Voin vain kuvitella sitä vittuilun määrää. Podin suorastaan huonoa oloa monta viikkoa, kun nolotti niin paljon. Sen jälkeen opettelin käyttämään kuukuppia ja sidettä sen kanssa. Ja suhtauduin vuotoon vakavammin. Jos pitää mennä vessaan niin silloin mennään, eikä meinata.

Vierailija
4/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä pahin menkkaränkkäkokemuksesi?

Vierailija
5/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuolemassa jotain random hoitoa ja sieltä tulvahti. Hrrh.

Miksi naiset ylipäätään menstruoi, vaikka menkoista pääsee eroon yhtä helposti kuin tippurista?

Vierailija
6/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkutiedoiksi voisi sanoa samat sanat kuin ap:lla: nuori ikä, runsaat yllätysmenkat ja vessapaperi suojana. Tämä tapahtui partioleirillä ja vieläpä sellaisella pitkällä yönylikävelyreissulla. Eräällä rastilla tehtävänä oli ylittää vuolas joki. Ideana oli pakata kamansa vedenpitävästi ja uida/kahlata joen yli. Rastiemiehenä joku nuori poika. Sanoin että en suostu, poika vaan sanoi että ei ole mitään muuta mahdollisuutta kiertää jokea. Uikkaria puskassa pukiessa siis veriset paperit kiven alle, pitkä teeppari uikkarin päälle ja vauhdilla verta valuen kylmän, kirkkaan joen yli. Voin kertoa että oli aivan jumalattoman nolo ja inhottava tilanne. Meinasin jo itkeä että mä en ala mitään. Tuo oli aikaa ennen kännyköitä, joten ei sitä reissua olisi mitenkään pystynyt keskeyttämään.

Tuosta tilanteesta opin sen, että kun itse olin/olen suunnittelemassa partiotapahtumia, otetaan aina menkat huomioon.

Vierailija
7/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme