Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli perjantain kunniaksi riipaissut päiväkännit kotona ollessaan ja on maannut sohvalla sammuneena viidestä asti. Aamulla saa pakata kamansa ja lähteä mun elämästäni :)

Vierailija
28.07.2017 |

Minä en enää juopottelevaa sikaa katsele. Nyt alkaa sinkkuelämä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkännit on parhaita.

Vierailija
2/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kesälomalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallesi tielle. Muista, että et sitten sinkkuna juo viinaa. Muutenhan olet omastakin mielestäsi juopotteleva emakko ;)

Vierailija
4/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt syytä juopotteluun?

Vierailija
5/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt hetki vielä. 

Vierailija
6/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miehen juopotteluun on orastava alkoholismi. Isältään perinyt. Juoskentelee aika usein näitä tämmöisiä "pikku" päivä-änkyröitä. 4 vuotta ollaan oltu yhdessä ja mulla on nyt mitta täysi. Aamulla jahka tuosta tokenee pääsee pakkaamaan matkalaukkua ja ei kun kadulle vaan :)

ap

Vierailija
7/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä krapulassa heitä ulos. Anna yks extrapäivä että pääsee hyvillä mielin lähtemään.

Vierailija
8/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea valitsemallesi tielle. Muista, että et sitten sinkkuna juo viinaa. Muutenhan olet omastakin mielestäsi juopotteleva emakko ;)

Alkoholia voi juoda niinkin, että ei sammu. Oletko kokeillut? On myös muutakin alkoholia kuin viina. Joillekin tärkeintä on mahdollisimman iso prosenttiluku pullon kyljessä ja mahdollisimman nopein ja halvin humala.

Vierailija
9/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kämppä on kyseessä?

Vierailija
10/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein teet. Ei kannata jäädä katselemaan kuinka toinen tuhlaa rahansa ja terveytensä sinun

hoitaessasi arkea ja taloutta. Pidä päätöksesi, parempi sinkkuna kuin juopon puolisona.

Vierailija
11/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmistä (vaikka sattuisi mies olemaankin) saa noin vain häätää kodistaan. Sanoohan tämän järkikin. Jos olette asuneet samassa osoitteessa pitkään, niin mikään pois potkaisu ei noin vain onnistu. Ihan samalla tavalla myöskään vuokralaista ei voi noin vain potkaista pellolle.

Vierailija
12/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hää on uuoppo, jos riipas perjantaikännit? Vai oletko sinä raivoraitis hihhuli? Et tiedä mitä miehen mielessä pyörii, mutta koska ei tanssi pillisi mukaan, niin on juoppo ja saa lähteä?

Vierailija
13/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miehen juopotteluun on orastava alkoholismi. Isältään perinyt. Juoskentelee aika usein näitä tämmöisiä "pikku" päivä-änkyröitä. 4 vuotta ollaan oltu yhdessä ja mulla on nyt mitta täysi. Aamulla jahka tuosta tokenee pääsee pakkaamaan matkalaukkua ja ei kun kadulle vaan :)

ap

Jos hän on asunnossa virallisesti kirjoilla, ei hänen tarvitse sinun käskystäsi lähteä mihinkään. Sinä saat itse lähteä, jos nopeasti erota haluat.

Vierailija
14/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kämppä on sinun omistuksessa eikä mies ole siinä kirjoilla?

Vierailija
15/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se pakkaa ja lähtee omasta asunnostaan kun hysteerinen akka käskee. =D

Vierailija
16/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholia voi juoda niinkin, että ei sammu. Oletko kokeillut? On myös muutakin alkoholia kuin viina. Joillekin tärkeintä on mahdollisimman iso prosenttiluku pullon kyljessä ja mahdollisimman nopein ja halvin humala.

En ole kokeillut, kun en käytä ;)

Vierailija
17/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asuntoni. Mies lähtee, menköön vaikka äidilleen.

ap

Vierailija
18/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jotain juoppoa katselis, se on varma.

Vierailija
19/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun asuntoni. Mies lähtee, menköön vaikka äidilleen.

ap

Mutta jos ukkosi on kirjoilla asunnossa, se voi haistattaa sulle pitkät paskat, pieraista ja avata krapulakaljan...etkä voi mitään ;)... Siinä menee hetki aikaa ennen kuin saat sen ulos jos hän niin haluaa. Taitaa oikeuden päätöstä tarvita.

Vierailija
20/22 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää juopottelevaa sikaa katsele. Nyt alkaa sinkkuelämä!

Olisiko yökänni ollut parempi? Pakkohan se joskus viinat vetää jos on tosi suomalainen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan